Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    wat een misleidende reclame, zouden 500 grams cakes zijn maar de waarheid wasminder waard.
    bevatten maar ongeveer 360-370 gram. dan is die 75 euro nog te veel.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door gilles Bekijk bericht
      bevatten maar ongeveer 360-370 gram. dan is die 75 euro nog te veel.
      Sorry, maar dit vind ik echt totale onzin. 75 : 6 = 15 per cake en dan 360/370 per gram zo als jij nu gist is een uitstekende deal. En dan praat ik nu puur over de aanname van het kruitgewicht tov de prijs.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Ik ga even de knuppel erin smijten.

        Er zit ongeveer 210 gram kruit in een pot.
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
          Ik ga de knuppel erin smijten.

          Er zit ongeveer 210 gram kruit in een pot.
          Geheel zou me dat niet verbazen, qua effectgrootte en burst ontbrak het wel enigszins bij deze cakes tov andere 500grammers.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
            Kan Magnum bevestigen of het kruitgewicht van 500 gram per cake klopt, of kunnen we hier dezelfde discussie starten als bij de Mega 6 van Mania?
            Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
            Hij is bij ons afgeleverd met 461 gram kruit per cake. Ik heb de startpost aangepast om discussies te voorkomen.

            Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
            Graag bij alle importeurs dit soort open communicatie svp !
            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
            Ik ben benieuwd !
            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            De opdruk op de doos is ONJUIST! De grammen op de labels kloppen!

            Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
            Er is nogal wat onduidelijkheid en twijfel over de kruitgewichten. Kruitgewicht wat op het label staat moet het juiste zijn volgens onze informatie. Door de logistieke drukte hebben we echter nu niet heel veel tijd oom met China hierover te communiceren.

            6 januari zitten we er al weer, dan komt de printing op de UN kartons ook aan de orde.

            Allemaal alvast heel veel plezier met het stoken!

            Gr, Marcel

            Ik vermoed gezien de zeer slappe burst ook zonder kooi.


            Laten we de reactie magnum even rustig afwachten. Na alle drukte hebben ze ook het recht om even op adem te komen!

            Sirens
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              Zonder kooi is ook al bevestigd, dat maakt of kraakt het product. Er kan wel 500 gram in zitten ( en dat zit er niet eens in ) maar zonder goede spreiding krijg je dan grote horsetails. Ik heb liever minder effectlading en meer burst dan andersom. Ook is €75,- voor een kooiloos setje echt geen topdeal, ook niet met die magnum korting.

              Comment


                Sirens, je bent al tijden druk bezig om diverse importeurs een hak te zetten en daarbij beweer je van alles, maar kom dan ook eens met aantoonbare bewijzen. Want je hebt dit en dat... het presteert zus en zo... maar nooit kom je met tastbaar bewijs.

                Op deze manier begint het op een hetze te lijken. Lekker schoppen en zorgen voor wat opruiing.
                Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                Comment


                  Maat, ik heb met jou niks van doen en ik ga me al helemaal niet door je uit de tent laten lokken.
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    Je hoeft voor mij niets te bewijzen. Wel voor alle importeurs die je al maanden te kakken probeert te zetten met allerlei beweringen. Het is een hoop geraaskal en geschreeuw, maar kom dan ook eens met iets tastbaars om het te onderbouwen.
                    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                    Comment


                      In een ander topic over gegoochel met kruitgewicht schrijf je onderstaand. Als je iets persoonlijks hebt spreek je me maar een keer aan bij een demo of een show. En als je mij feitelijk iets onjuist ziet posten kan je hier op het forum op reageren met jou tegen argumenten.

                      Iedere importeur maakt fouten, het is maar net hoe deze worden opgelost.


                      Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                      Vind het eigenlijk gewoon een vorm van oplichting.. belachelijk
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
                      Eens. Misleiding.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                        In een ander topic over gegoochel met kruitgewicht schrijf je onderstaand. Als je iets persoonlijks hebt spreek je me maar een keer aan bij een demo of een show. En als je mij feitelijk iets onjuist ziet posten kan je hier op het forum op reageren met jou tegen argumenten.

                        Iedere importeur maakt fouten, het is maar net hoe deze worden opgelost.
                        Ja, hier reageer ik op iets tastbaars: De daadwerkelijke grammen van het betreffende product (pak m beet 1300) weken behoorlijk af van de eerder gecommuniceerde cijfers: 2000gr.

                        Daarbij doe ik geen beweringen, maar reageer ik enkel op iets. Leuk dus dat je hiermee probeert te scoren, maar totaal niet relevant.

                        Ik laat het hierbij want het heeft totaal geen zin. Jij bent hier met één doel: Provoceren en voor wat opruiing zorgen. Dat geeft je blijkbaar een goed gevoel. Nou chapeau, je hebt weer wat (negatieve) aandacht te pakken.

                        Graag weer on topic.
                        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                        Comment


                          Hij toont toch gewoon aan dat ondanks alle mooie praatjes en beloftes we gewoon beflikkerd worden door Mania en Magnum in dit geval. Wees blij dat iemand kritisch is en z’n bek los trekt en bovenal de importeurs nog de kans geeft om te reageren. De reactie van Mania daar kunnen we denk ik lang op wachten, als die er überhaupt nog komt.

                          Comment


                            Ik ben even aan het klussen gegaan



                            voor mij was dit al duidelijk bij het afsteken van de cake.
                            @pyro is art dan valt de verhouding bij jou mee @ 1300/2000

                            Dit is 220/500!

                            @ magnum, wat is hier de oplossing voor?

                            100 liter tanken, blijkt het 44 liter te zijn?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door superrocket Bekijk bericht
                              Dit is 220/500!
                              Ik volg 1 ding niet echt. Je weegt de inhoud van 4 tubes : 33,79.
                              De cake bevat 20 tubes, dus 5 x 4 = 20
                              5 x 33,79 = 168,95 gram

                              Dus er zit nog geen 170 gram in deze "500" grams cake,
                              of zie ik het nu verkeerd ?
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                33.79 gedeeld door 4 is 8.44

                                8.44 x 19 is 160.5

                                1 mine 5 gr

                                165.5

                                Dan komt er 19x afschot en delay bombette bij dus

                                19x 2.5 gram 38 gram.


                                Totaal +/- 210 gram


                                Mijn tip voor magnum, stationeer de makers van het filmpje in china om de productie te monitoren/QA.

                                Gr
                                Sirens
                                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                                Comment

                                Working...
                                X