Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belangrijke mededeling omtrent de preview Lesli vuurwerk !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    pardon Tristen maar lees onderstaande :
    Klopt toch? In jullie posts staat nergens iets over adresgegevens? Dat bedoelde ik met nergens om gevraagd!
    Alleen wat jullie zeggen wel of geen bunker en of je iemand meeneemt voor vervoer?
    Misschien een beetje onhandig geplaatst!

    Comment


      #32
      Adres gegevens hebben wij niet nodig enkel een pm aan Arjan en voorkeur bunker bezoek.
      Dus niet onhandig geplaatst!!!!!

      Adres gegevens hebben wij verder niets mee van doen.
      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

      Comment


        #33
        Even een update waar jullie waarschijnlijk halsreikend naar uitkijken, ik heb alle berichten bekeken en georganiseerd en ik kan jullie heugelijk mededelen dat iedereen die zich heeft aangemeld er ook daadwerkelijk bij aanwezig kan zijn. Ik kwam eerlijk gezegd op enkele personen meer uit maar heb net in overleg met Leslie vuurwerk groen licht gekregen voor enkele personen meer, hiervoor wil ik leslie dan ook hartelijk danken.

        Eerdaags zal ik alle namen in dit topic plaatsen en mijn vraag aan jullie is dan ook om de lijst goed door te lezen en mij ook benaderen als je je naam mocht zien en je toch verhindert bent.
        Leden wiens naam er wel tussen staan en niet op komen dagen kunnen er van uit gaan dat zij in de toekomst niet de voorkeur krijgen bij een eventuele meeting, prijsvraag of iets dergelijks.

        Wij, de moderators van vuurwerkcrew willen jullie alvast heel veel plezier toewensen bij deze speciale en spectaculaire dag.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #34
          Te gek Arjan en bedankt voor de update.
          Lijkt me echt heel gaaf.

          Tot dan, medefreaks!
          www.youtube.com/TheFreakyPyro

          Comment


            #35
            Ik had antwoord gekregen maar het was een beetje onduidelijk, dus Arjan je hebt weer een bericht van mij.
            "I came in like a crackling ball."

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
              Ik had antwoord gekregen maar het was een beetje onduidelijk, dus Arjan je hebt weer een bericht van mij.
              Het was niet onduidelijk, maar je hebt antwoordt terug
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #37
                Heeaaahhh hoeeeew!
                Ik ga samen met Markmt5.
                En heb er nu al ontzettend veel zin in!!
                Jaah het wordt een droom dag!
                Vooral het museum gebeuren ben ik benieuwd naar!
                Ik kan nu al haast niet wachten! !

                Comment


                  #38
                  Geweldig nieuws, daarnaast ook zeer tevreden over hoe Lesli een aantal extra personen toelaat op deze dag.
                  Laatst aangepast door buldog; 29 May 2013, 17:22.

                  Comment


                    #39
                    Heel mooi nieuws. Kijken er nu al naar uit. Hopen dat het een nog mooiere dag wordt als de vorige keer.Veel dank aan iedereen die dit mogelijk maken.

                    Comment


                      #40
                      Ik ben zeer verheugd! We gaan het meemaken en ben zeer benieuwd....

                      Comment


                        #41
                        Heb me niet ingeschreven omdat ik waarschijnlijk niet kan die datum.
                        Wil iedereen nu al ontzettend veel plezier wensen!!
                        Ook wil ik iedereen die zich heeft aangemeld verzoeken om te gaan en bij verhindering dit op tijd door te geven zodat er eventueel anderen nog kunnen gaan.
                        Komt hier vaker voor dat er maar 60% komt opdagen, als ik die meetingtopics af en toe zo eens doorlees.
                        En dat zou ontzettend jammer zijn voor de mensen die dit bericht pas later te zien krijgen, omdat er een limiet van aanmeldingen is.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          Heeaaahhh hoeeeew!
                          Ik ga samen met Markmt5.
                          En heb er nu al ontzettend veel zin in!!
                          Jaah het wordt een droom dag!
                          Vooral het museum gebeuren ben ik benieuwd naar!
                          Ik kan nu al haast niet wachten! !
                          Dat museum is zeker de moeite waard...niet groot maar wel mooie oude stukken waar je bij staat te kwijlen...op de VWM site (even zoeken) staan enkele foto's...
                          Laatst aangepast door davidh; 30 May 2013, 06:06.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
                            Dat museum is zeker de moeite waard...niet groot maar wel mooie oude stukken waar je bij staat te kwijlen...op de VWM site (even zoeken) staan enkele foto's...
                            Absoluut een must om een keer gezien te hebben en deze keer wordt hij nog ruim aangevuld met de pronkstukken van VWM.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Absoluut een must om een keer gezien te hebben en deze keer wordt hij nog ruim aangevuld met de pronkstukken van VWM.
                              ja, gaaf man, dat wordt echt genieten want de VWM dudes hebben echt veel en mooi oud spul...en enorm veel kennis....

                              Comment


                                #45
                                Top hoor Arjan!
                                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                                Comment

                                Working...
                                X