Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belangrijke mededeling omtrent de preview Lesli vuurwerk !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Belangrijke mededeling omtrent de preview Lesli vuurwerk !!

    Even een zeer belangrijke mededeling omtrent deze dag / avond :

    2 jaar geleden heeft Lesli ook haar deuren voor ons geopend en is het een zeer suceesvolle en mooie dag geworden waar elke freak eigenlijk nog geen eens had durven dromen en dit jaar maakt lesli wederom een zeer mooi gebaar naar ons toe.

    Echter wil een opmerking maken dat deze keer de selectie betreft genodigden zeer goed in de gaten wordt gehouden, dat betekent sowiezo dat leden die zich voor de open dag 2011 hadden opgegeven en zonder tegenbericht niet zijn komen opdagen er deze keer hoogst waarschijnlijk naast vissen omdat we nu eenmaal slechts 100 leden kunnen en mogen uitnodigen.
    Ook wil ik een opmerking plaatsen dat leden voorrang hebben op niet leden, hiermee doel ik op de mensen die met leden meekomen als goede vriend, uitzonderingen zijn bijvoorbeeld een vader of broer of iets dergelijks omdat zij het vervoer hebben waarmee een vwc lid wordt vervoerd en een eventuele goede vriend die rijdt hoeft in principe geen problemen op te leveren, echter is het niet mogelijk om met meerdere " vreemden " op deze uitnodiging in te gaan. Dit om te voorkomen dat de vaste trouwe leden buiten de mand dreigen te gaan vallen.
    Waarschijnlijk roept dit topic wat weerstand op maar ik vraag jullie toch om begrip te tonen.
    Voor echt een speciaal geval kunnen jullie mij natuurloijk altijd benaderen, maar een garantie kan ik echter niet geven.

    Zijn er misschien op dit moment leden die zich al hebben aangemeld maar toch niet 100% zeker zijn dat zij die dag aanwezig kunnen zijn, laat het weten want voor jou zijn er hoogstwaarschijnlijk veel andere liefhebbers.

    Ook dit jaar zal bij leslie nauwkeurig in de gaten worden gehouden wie er inderdaad aanwezig zijn en wie er niet zijn komen opdagen.

    En als laatste wil ik jullie alvast heel veel plezier toewensen en laten we er met z'n allen een heuglijke dag van maken.

    Vriendelijk bedankt alvast,

    Arjan
    Laatst aangepast door Torrr; 3 June 2013, 21:09.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Duidelijk verhaal Arjan en heel begrijpelijk...dank

    Comment


      #3
      Het is echt een exclusieve avond, bedankt dat je alles zo netjes regelt Arjan!
      Hopelijk hoef je niemand teleur te stellen, maar het is een mogelijkheid natuurlijk.

      Ik ben er helaas niet bij, maar wens iedereen alvast veel plezier!

      Comment


        #4
        Hoop dat er nog een plekje is
        Nooit geweest en 100% aanwezig


        Duidelijk verhaal en begrijpelijk.
        Niemand vindt het leuk om afspraken te maken en er later achter te komen dat je andere met de plek blij had kunnen maken.

        Ik sta daar ergens tussen je PM Torrr dus ik wacht geduldig af haha..
        www.youtube.com/TheFreakyPyro

        Comment


          #5
          Bedankt voor de informatie Arjan !
          Hoe gaat dat dan in zijn werking ? Misschien is het handig om van te voren door mensen te laten weten wie zij mee hebben ( max 1 persoon dus )en om dat door te geven aan leslie. Zodat je een volledige lijst hebt zonder problemen. Dan hebben beide partijen wat meer rust en zekerheid.
          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

          Comment


            #6
            Geen zorgen Eric, ik verstuur de uitnodigingen en maak een lijst met de genodigden die we aan de deur bij lesli aftekenen zodra iemand zich meld, met of zonder extra persoon.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Arjan, onwijs bedankt dat jij de uitnodigingen verzorgt.

              Ook ik krijg pm's die ik door stuur naar Torrr, dus graag rechtstreeks naar Torrr pm'en.
              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

              Comment


                #8
                Ik heb Torr gister pm gestuurd! Vraag is. Wanneer hoor je of je erbij bent? Wil t niet missen nl.

                Comment


                  #9
                  me too had torrr al meerdere keren een pm gestuurd waneer horen we of weten we dat we erbij zijn

                  Comment


                    #10
                    Het komt allemaal goed mannen, geef het even de tijd!
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #11
                      Laat Arjan maar even bijkomen van alle aanmeldingen...
                      Arjans PC:
                      Arjan zelf:

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
                        Laat Arjan maar even bijkomen van alle aanmeldingen...
                        Arjans PC:
                        Arjan zelf:
                        Liever niet , belt ie mij weer dat zn pc na de ***** is

                        Neej hoor goos, super van jou en Marco dat jullie dit fixen !!
                        http://www.stefandrukker.nl

                        Comment


                          #13
                          Fantastisch dat jullie zoveel moeite doen om dit allemaal voor elkaar te krijgen!
                          Na een beetje moeite en zweten bij mijn vriendin mag ik eindelijk komen! Helaas geen examenfeestje van haar maar dit heb ik er voor over!

                          Mijn aanmelding is verstuurd richting Torrrretje haha!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                            Na een beetje moeite en zweten bij mijn vriendin
                            Mmmm, dit kun je op meerdere manieren opvatten Tristen!!!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
                              Mmmm, dit kun je op meerdere manieren opvatten Tristen!!!
                              WHAHAHAHAHA, zo had ik er nog niet over nagedacht!

                              Comment

                              Working...
                              X