Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King cobra [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wij hadden er twee en ze waren beiden totaal verschillend.. Qua uiterlijk alleen al. Eentje kon je zo uit het karton tillen terwijl de andere zat vastgelijmd. Die los zat had een heel ander soort hoofd en reserve lont dan de andere wat veel langer en dikker was. Zo leek het al om een ander product te gaan. Ik had deze twee doorgelont met reservelont aan hoofdlont om hem iets langer te laten duren. Toen we hem afstaken kwam er eerst een normaal goed salvo uit zoals op de demo, maar daarna alleen maar fluitstaarten a la Raw whistler/Hypnotised heel apart maar verder wel grappig om mee te maken. Nadat die afgelopen was ging de tweede af die op zijn beurt echt prima presteerde! mooie grote blink effecten en dikke rauwe fluiters. Vond het allemaal wel mooi en grappig dus ben verder ook erg te spreken over deze king cobra. Alleen raar van het totaal ander uitgewerkt product. Leek wel om een soort voorproductie te gaan.

    Comment


      Hier dezelfde ervaring, had er een die je gewoon uit de doos kon tillen met hoofd en reservelont en opvallend dik lont. Ook ik had 2x een salvo zonder enig effect, erg jammer want ik had liever bij elk salvo burst+effect gehad, zoals je zou verwachten volgens de video. Doet toch wel afbreuk aan goede imago wat deze cake had.

      Comment


        Best benieuwd. Geloof dat ik er meerdere in de omgeving de lucht in heb zien gaan maar ze waren allemaal verschillend. =)

        Comment


          hier ook 2 geschoten en helaas ook dezelfde ervaring, 1 cake had soms fluiters zonder anders effect.
          De bombettes klapten best laag zonder echt indruk te maken.
          Ik had meer van deze cake verwacht en deze hield zich toch met moeite staande tussen het overige geweld in mijn showtje. Eigenlijk niet echt.

          Comment


            Ik had de versie zoals die bedoeld was. Helemaal geweldig. Verrassing effect kwam goed over bij het 'publiek' Volgend jaar neem ik hem weer als Lesli beloofd dat ze dan alleen maar de juiste versie verkopen.

            Comment


              Ik had hier een versie die niet deed wat die moest doen, maar desondanks zijn geld wel waard was naar mijn mening. Leuk tussendoortje tussen al de grote sierpotten, maar of ik hem dit jaar weer neem weet ik nog niet, gezien het feit dat je eigenlijk niet weet wat je kunt verwachten aan al de verschillende reacties te zien.

              Comment


                Ik vond hem echt prachtig. hele goede spinners, lekker geluid geeft dat ook. Mooie brede en volle boeketten, echt een toppertje 1e klas!! Film;
                Laatst aangepast door Djaimy; 2 January 2014, 13:54.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Vond het een erg mooi product, maar wel erg snel. Fluiters waren goed, blinkers deden het ook prima en flinke boeketten. Heb deze niet live gezien op demo's, maar op basis van reacties op het forum gekocht, waardoor niet helemaal aan mijn verwachtingen werd voldaan. Voor deze prijs echter een prima ding.

                  Comment


                    Ik vond deze prima.

                    Deed hem als eerst. Ik had wel de fluit meteen na het lanceren van de bombette al verwacht, dit was niet het geval. Deze kwam pas ongeveer 8 meter boven de lucht.

                    De boeketten prima! Schoten volgens mij wel 1 kant op.
                    Knallen waar ook goed te noemen.
                    Ik dacht dat die na 4x al voorbij was, maar toen ging er nog een salvo!

                    Kortom. Prima ding. Weet niet of ik er volgend jaar weer €25,- voor zou betalen om deze aan te schaffen!
                    Neem het ervan!

                    Comment


                      Het eerste wat mij opviel toen ik het doosje openmaakte was een roze lont. Dus ik dacht al zou het een snellontje zijn maar het reserve lont bleek ook een roze lont te bevatten. Achja, dan zal het wel goed zijn. Dit was het ook!

                      Maar wel was er iets anders, ik had de juiste versie en hij deed wat die moest doen. Alleen bij de laatste rij tubes ging het mis. Er klapte fluiter in de buis waardoor de rest allemaal naar verschillende kanten vloog. Gelukkig niks gebeurd maar was wel even schrikken. En ook erg raar... Leek wel alsof er helemaal geen stijglading inzat...

                      Comment


                        Op een demo heb ik dit ook meegemaakt. Dat een bombette iets lager knalde, 1 stuk uit verschillende rijen.

                        Ik was hier inderdaad ook bank voor dat het bij mijne zou kunnen gebeuren, maar dit was gelukkig niet het geval.

                        Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                        Het eerste wat mij opviel toen ik het doosje openmaakte was een roze lont. Dus ik dacht al zou het een snellontje zijn maar het reserve lont bleek ook een roze lont te bevatten. Achja, dan zal het wel goed zijn. Dit was het ook!

                        Maar wel was er iets anders, ik had de juiste versie en hij deed wat die moest doen. Alleen bij de laatste rij tubes ging het mis. Er klapte fluiter in de buis waardoor de rest allemaal naar verschillende kanten vloog. Gelukkig niks gebeurd maar was wel even schrikken. En ook erg raar... Leek wel alsof er helemaal geen stijglading inzat...
                        Neem het ervan!

                        Comment


                          Tijdens het opruimen van deze cake zag ik ook dat een tube uit de finale rij helemaal uit elkaar geklapt was. Gelukkig is de bombette dan niet afgegaan want ik heb niks laag zien knallen. Dit samen met de afwijkende fluiters zonder boeket maakt deze cake toch wel een tegenvaller. Hij was mooi, maar alle voorvallen maakt deze cake gewoon erg onbetrouwbaar. Lesli moet kunnen laten zien dat ze de kwaliteit dit jaar erg kunnen verbeteren, want anders komt de King Cobra er niet meer in.

                          Comment


                            Bij mij kwamen er alleen fluiters uit, helemaal geen boeketten.... Zware teleurstelling

                            Comment


                              Vond het een leuke cake die bij mij deed wat hij moest doen. Mits hij niet duurder wordt zou ik deze zeker weer een keer aanschaffen ...

                              Comment


                                Schoot hem per 2 tegelijk, ging perfect! Mooi spectakel, helaas wel snel voorbij.

                                Comment

                                Working...
                                X