Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King cobra [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Niet slecht.

    Comment


      King Cobra wordt dit jaar NIET geleverd!!
      Vandaag heeft Lesli Vuurwerk laten weten dat er geen enkele King Cobra uitgeleverd zal worden!! Vanwege problemen rondom de productiestop afgelopen zomer na diverse ongelukken in Chinese vuurwerkfabrieken, is het niet op tijd gelukt om deze te produceren. Geen enkel karton King Cobra komt op tijd aan in NL en omdat er geen restvoorraad is bij Lesli, dit artikel was afgelopen jaar volledig uitverkocht, wordt er helemaal niets uitgeleverd aan de winkeliers.

      Aanvullend: diverse Huisman-klanten hebben deze besteld, we zullen de komende dagen contact met de bestellers opnemen om samen tot een oplossing te komen.
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        Dat is jammer. Gelukkig is er genoeg moois op de markt ter vervanging :-)

        Comment


          Dan,hebben ze.genoeg.slappe producten in het assortiment en lukt het niet om een van,de toppers te produceren.. jaja

          Comment


            Toch nog een King Cobra als film, ik weet wel dat iemand van onze groep King Cobra's heeft dit jaar! Goed zoeken naar restvoorraden mocht je ze willen hebben.

            Je ziet op het filmpje dat tijdens het laatste salvo er een in de tube klapt:

            Comment


              gelukkig heb ik er nog 4 en hebben die een heel jaar staan drogen. Dus ik ben erg benieuwd hoe deze gaan presteren.
              Hopen op hetzelfde als op lesli opendag maar ben bang dat dit teveel gevraagd is.
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                Jammer dat die dit jaar niet goed leverbaar is , was echt een enorm spectaculaire cake vorig jaar !

                Straatfilmpje afgelopen oud&nieuw ( 2 tegelijk ):

                Comment


                  Jup, waren toppers. Had ze vorig jaar ook. Snap niet dat ze deze cake dit jaar niet in het assortiment hebben.

                  Comment


                    Misschien heb je wat aan post #167, daar staat namelijk de reden.

                    Comment


                      oeps dubbelpost

                      Comment


                        Ik had hem persoonlijk liever iets sneller gehad...



                        https://www.youtube.com/simansays

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                          Misschien heb je wat aan post #167, daar staat namelijk de reden.
                          Ow, ik had mijn eikenhouten lenzen in gok ik

                          Comment


                            Hij had inderdaad wat sneller gemogen ja.. xD Volgens mij hebben ze in deze cake het verkeerde lont gebruikt haha..

                            Reactie bedoeld op de post van simansays

                            Comment


                              Ik heb er mijn finale mee geopend vorig jaar

                              Comment


                                zeer goede cake!.
                                gelukkig heb ik er nog een over van vorig jaar!

                                Comment

                                Working...
                                X