Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkope Vuurwerkwinkel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    sniff... kostten de kanonslagen in de jaren 80 maar zo weinig... voor een "broodje" Schuurmans was je al gauw min. 10 gulden kwijt. (met flashkruit natuurlijk)
    Kwaliteit kanonslagen met flash zou ik persoonlijk wel een 10tje voor betalen per slof van 200.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

    Comment


      #77
      Dat zijn ook ong de prijzen van nu. Slof DJF thunder uit belgie kost 8,50 dus.
      Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

      Comment


        #78
        Rustig dit topic dit jaar nog.. ik trap af dan www.fietsenhandelmiddenmeer.nl

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door pim-vuurwerk Bekijk bericht
          Rustig dit topic dit jaar nog.. ik trap af dan www.fietsenhandelmiddenmeer.nl
          De goedkoopste fietsenwinkel van Noord Holland. Wij leveren o.a. Montego, Puch, Gitane, Union, Sparta en Loekie. Bezoek onze showroom voor alle modellen!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door pim-vuurwerk Bekijk bericht
            Rustig dit topic dit jaar nog.. ik trap af dan www.fietsenhandelmiddenmeer.nl
            Dan trap je af met een verkeerde url

            De goedkoopste fietsenwinkel van Noord Holland. Wij leveren o.a. Montego, Puch, Gitane, Union, Sparta en Loekie. Bezoek onze showroom voor alle modellen!


            Edit: Iemand was me voor ;)
            December here we come!

            Comment


              #81
              Hoop dat er dit jaar weer een paar winkels zijn die voor een goede prijs kleinspul aanbieden.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #82
                zijn der wel maar stuk minder als aantal jaren geleden te lezen in dit topic, overal waar ik kijk toch redelijk hogere prijzen:

                Rojtes/kanonslagen 200st : 2,50 t/m 4 euro (doodnormale, gewoon de goedkoopste)
                Rotjes/kanonslagen 100st : 1,00 t/m 2 euro (doodnormale, gewoon de goedkoopste)
                Groendbloemen 50st : 2,00 t/m 3,50
                Grondbloem Knetter 25st : 2,99 t/m 4 euro

                Comment


                  #83
                  Zijn er dit jaar nog winkels waar er goedkoop klein siervuurwerk/knalvuurwerk kan worden gehaald zoals een paar jaar geleden?

                  Comment


                    #84
                    Robin Hood Vuurwerk Apeldoorn is wel redelijk goedkoop:


                    Ik heb hier 20 Thunderkings besteld voor 3,49.

                    Comment


                      #85
                      nog iets beetje in de buurt van rotterdam etc? bijna alles wat ik tegenkom is zo ver rijden dat het prijsverschil weg is dan

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
                        nog iets beetje in de buurt van rotterdam etc? bijna alles wat ik tegenkom is zo ver rijden dat het prijsverschil weg is dan
                        Vuurwerkland Steenbergen heeft een winkel in de beverwaard in Rotterdam waar je je bestelling kan ophalen

                        Comment


                          #87
                          Om weer een beetje leven in te blazen in dit topic: wat mij op valt is dat de prijzen van kleinspul redelijk stabiel zijn tegenwoordig. Maar je ziet minder acties waar het echt goedkoop is, zelfs in de freakacties voeren ze voor rotjes en grondbloemen bijna dezelfde prijzen als in de voorverkoop.
                          Cakes zijn vaak 40-50% of nog meer goedkoper ten opzichte van de voorverkoop.
                          Maar rotjes en grondbloemen zijn amper 20% goedkoper of vaak even duur als in de voorverkoop.
                          Zit hier een bepaalde redenering/logica achter? Want daar ben ik wel benieuwd naar.

                          Begrijp deze vraag niet verkeerd: ik ben hartstikke blij dat winkels freakacties doen, en ik zie freakacties zeker als een gunst en niet als een vanzelfsprekendheid maar dit verschil viel me op. Alvast bedankt voor de antwoorden.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                            Om weer een beetje leven in te blazen in dit topic: wat mij op valt is dat de prijzen van kleinspul redelijk stabiel zijn tegenwoordig. Maar je ziet minder acties waar het echt goedkoop is, zelfs in de freakacties voeren ze voor rotjes en grondbloemen bijna dezelfde prijzen als in de voorverkoop.
                            Cakes zijn vaak 40-50% of nog meer goedkoper ten opzichte van de voorverkoop.
                            Maar rotjes en grondbloemen zijn amper 20% goedkoper of vaak even duur als in de voorverkoop.
                            Zit hier een bepaalde redenering/logica achter? Want daar ben ik wel benieuwd naar.

                            Begrijp deze vraag niet verkeerd: ik ben hartstikke blij dat winkels freakacties doen, en ik zie freakacties zeker als een gunst en niet als een vanzelfsprekendheid maar dit verschil viel me op. Alvast bedankt voor de antwoorden.
                            Antwoord is simpel, er zit haast geen winstmarge op het kleine spul als rotjes/grondbloemen, dus als er nog meer korting op gegeven word blijft er niets over voor de winkelier. Bij Cakes en boxen is dat anders.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                              Antwoord is simpel, er zit haast geen winstmarge op het kleine spul als rotjes/grondbloemen, dus als er nog meer korting op gegeven word blijft er niets over voor de winkelier. Bij Cakes en boxen is dat anders.
                              Bij cakes en boxen is dit inderdaad anders.. echter zie je ook dat sommige winkels de prijzen zo ver naar beneden halen, en andere winkels hierin mee trekken, dat het met sommige merken ook dreigt mis te gaan. De prijzen worden dan ook nog tijdens de december gehanteerd, wat gewoon problemen geeft met de reguliere winkeliers. Wat dat betreft zijn we de laatste jaren ook wat “verwend” met hoge kortingen.

                              Comment


                                #90
                                Wat mij persoonlijk erg verzuurd is de instelling dat het kleine spul perse goedkoop moet wezen
                                ... grondbloemen 25 jaar geleden.....draaiden serieus gewoon per kleur een seconde of 5 rond... (nu 2) jumping jacks... het loonde de moeite om een ritsje rt van 12 uit elkaar te draaien en ze per stuk af te steken en in de sloot te gooien. (Kwamen na 2 sec onder water geweest te zijn met een snelheid van hier tot jericho eruit vliegen met een zoemgeluid van heb ik jou daar nog een meter of tien weg te vliegen.... te gek gewoon. Hoewel je toen zon25 gulden voor een slofje van 48 ritsjes betaalde en grondbloemen al gauw rond de paar gulden per 5 kosten....... ik zou voor die kwaliteit er in euro omgerekend dik voor overhebben (om over kanonslagen nog maar niet te beginnen ). Jammer dat er niemand dit oppikt voor de ouwe lullen onder ons... (marchel/evo) mischien een idee voor de harde kern ouwetjes . Een deel van mijn budget mag je hebben als ik dit mag herbeleven

                                Comment

                                Working...
                                X