Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkope Vuurwerkwinkel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik weet een winkel waar een slof rotjes 25 cent is, althans dat staat in hun vuurwerk krant!

    Comment


      #47
      Btw., ik ben NoFearForFireWorks, En ben nieuw!
      Kan fouten maken, meld het me dan even!
      Danku

      Comment


        #48
        Bij ed raket vuurwerk apeldoorn
        ratelbandjes 0.50
        kanonslagen 0.50
        romeinsekaars 0.75
        babypijl 1,-
        ook 5 euro knallers
        flying bees 0.50
        crackling balls 0.50
        magic whip 0.75
        en de treasure island van bonfire voor 20,95
        en nog veel meer acties

        Comment


          #49
          Hier betaal je Gewoon 1 euro per slof of minimaal 80 cent bij tuincentrum mijdam maar verder is het rond Geldermalsen niet goedkoper te vinden en vind het ook niet erg. Rotje mogen van mij wel 2.50 worden per pak. Al moet kwaliteit dan ook iets verbeteren. ( kan je voorstelen wat die chineesjes maar krijgen voor een slof.

          Comment


            #50
            dr was hier laatst een aktie in leiden bij vuurwerk4all, 25 cent per brood :P waren totaal 1000 broden op voorraad en die waren heel snel op xD

            Comment


              #51
              Hier bij de Albert Heijn doen ze gewoon 1 euro per brood helaas...

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
                Hier bij de Albert Heijn doen ze gewoon 1 euro per brood helaas...
                maar dan heb je wel (De Brood) van AH!!
                Kijk eens op: www.youtube.com/VuurwerkArchief

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
                  Hier bij de Albert Heijn doen ze gewoon 1 euro per brood helaas...
                  hahahaha :P

                  Comment


                    #54
                    maar heb je dan niet baggerkwaliteit troep, als alles ZO goedkoop is?

                    Comment


                      #55
                      Iemand een alternatief voor Ed Raket, Hollandivani, en al die andere goedkope meuk, in regio Gorinchem??
                      The 31st of December..

                      Comment


                        #56
                        daar kom ik vaak

                        Comment


                          #57
                          fietsenhandel middenmeer is goedkoop 4x100 shots mat voor 1 euro alleen de bestelling kloppen daar nooit lang wachten en personeel niet echt aardig en heel veel weigeraars daardoor was mijn oud en nieuw verpest

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door pim-vuurwerk Bekijk bericht
                            fietsenhandel middenmeer is goedkoop 4x100 shots mat voor 1 euro alleen de bestelling kloppen daar nooit lang wachten en personeel niet echt aardig en heel veel weigeraars daardoor was mijn oud en nieuw verpest
                            Dus eigenlijk zeg je....daar moet je niet wezen

                            Comment


                              #59
                              Goedkoop is duurkoop zeggen ze wel eens.

                              Even om in te haken op de ervaring van Pim-Vuurwerk.
                              Middenmeer heeft bunkers op een weiland staan en heeft bunkers bij hun verkooppunt.
                              Het vuurwerk wat hun kopen zijn al restanten van andere jaren. Zodoende is hun vuurwerk zo'n 10 of zelfs meer keer op transport geweest. Dus heeft het vuurwerk elke keer op ze barst gekregen. Warm -> koud -> warm ect.
                              Ik werk ook in een winkel in noord holland. Wij hebben best wel last van Middenmeer. Hun verkopen voor een te lage prijs maar het vuurwerk is NIKS! Er komen ook tal mensen in onze winkels cakes kopen maar dan zeggen ze ja we gaan nog even langs middenmeer om het goedkope kleine grut nog te halen. Daar baal je dan van als winkelmedewerker. Zelf weet je beter maar men denkt alleen maar aan de portemonee. Veel voor weinig.

                              Comment


                                #60
                                De naam van deze winkel doet inderdaad zijn naam eer aan.
                                Leuk voor de niet wetende consument die voor 5 tientjes lekker veel vuurwerk wil, maar ook die hoor ik na 31 december klagen dat ze toch wel een beetje voor schut stonden met hun flop pief paf vuurwerk.
                                Beter ga je naar meliora als je dan toch verder geen keuze hebt.
                                ook niet intressant voor de grootverbruikers onder ons i.v.m. de prijzen, maar in ieder geval de betere merken.

                                Comment

                                Working...
                                X