Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Kanonslagen Topic ( overzicht )

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ik heb een paar jaar alleen maar astronauten gehad, dit jaar zijn bij ons de kaboom kanonslagen in de aanbiedding: 0,49 tsja.....kan je het niet zelf voor maken eyy (niet dat ik het kan maar bwvs)
    Ik vind de astronauten wat schelle knal geven absoluut geen doffe knal, ik hou zelf meer van een doffe knal omdat dat gewoon lekker klinkt in mijn ooren.
    20 slofjes kaboom inslaan voor 2011/2012 dus (€9,80)

    Comment


      ik heb ook nog nooit problemen gehad met kanonslag lion heb ze al een jaar of 3 mischien is het pak vochtig ofzo

      Comment


        Zijn deze kanonslagen:
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	10x56rb.jpg
Vertoningen:1
Grootte:10,1 KB
ID:	1543605

        Hetzelfde als deze:
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1212_2Fireworks_Diversen_Kanonslag_2011_groot.gif
Vertoningen:1
Grootte:14,0 KB
ID:	1543606

        Comment


          En hoe knallen ze?

          Comment


            Wat is eigenlijk de beste rotje op t moment. Nu komen ze weer met die faal fake belgische merken maar welke is redelijk hard voor een nederlands rotje.

            Comment


              Weet iemand hoeveel sloffen rotjes er in één karton Kosmonauten van Lesli Vuurwerk zit?

              En weet iemand of ze een beetje presteren? Gewoon normale rotjes neem ik aan?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door PatrickR1 Bekijk bericht
                Zijn deze kanonslagen:
                [ATTACH=CONFIG]10403[/ATTACH]

                Hetzelfde als deze:
                [ATTACH=CONFIG]10404[/ATTACH]
                Soms zie ik staan Evuco en soms 2Fireworks... Maar ik denk dus dat ze verschillend zijn.

                En volgens mij knallen ze niet goed, klopt dat?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                  Weet iemand hoeveel sloffen rotjes er in één karton Kosmonauten van Lesli Vuurwerk zit?

                  En weet iemand of ze een beetje presteren? Gewoon normale rotjes neem ik aan?
                  12 sloffen

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door brandonfireworks Bekijk bericht
                    12 sloffen
                    En hoe gingen ze een beetje?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                      En hoe gingen ze een beetje?
                      lijkt me gewoon normaal. Ben altijd tevreden geweest over Lesli spul

                      Comment


                        Blijft allemaal troep, de ene iets meer troep als de ander.
                        Ik hoop echt dat de oude tijden gaan herleven.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                          Weet iemand hoeveel sloffen rotjes er in één karton Kosmonauten van Lesli Vuurwerk zit?

                          En weet iemand of ze een beetje presteren? Gewoon normale rotjes neem ik aan?
                          12 sloffen in karton, dit jaar zitten de rwb en lion kanonslagen in redelijk hard kartonne doosje dus geen cretpapier er mee omheen

                          Comment


                            ff een tip voor iedereen.. Ik zou voor de goedkoopste rotjes gaan want het 1 zal
                            misschien wel IETS harder knallen als het ander maar het valt best mee qua verschil..
                            dus ga slim met je budget om zodat je meer van andere leuke dingen kan kopen

                            Comment


                              FF sirieus, wat is samengevat nou het beste rotje van nederland?

                              Comment


                                Hier een slof rotjes voor 0,25 cent, wordt steeds goedkoper!
                                Weet naam niet meer zou wel in de folder weer kijken

                                Comment

                                Working...
                                X