Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Kanonslagen Topic ( overzicht )

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Chooêt kanonslagen gaan harder, maar ze zijn wel stukken duurder...
    Ik koop daar 2 doosjes van, als afwisseling.
    En dan 2 karton normale kanonslagen (ook voor heel het jaar door, ik kan makkelijk 1 slof per dag weg knallen in december ). Die normale (Flying Dragon Bomb) kosten dit jaar overigens ook geen drol... 50ct voor 200 rotjes!
    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door GigamoviesFireworks Bekijk bericht
      Ik kies elk jaar de voordeligste en kwalitatief goede dealer uit voor wat ik wil halen, en dan zie ik wel wat voor kanonslagen ze hebben. Dit jaar worden het waarschijnlijk de wit-groenen.
      Het is toch allemaal nederlandse rotzooi, vorige jaren had ik de flying dragon volgensmij. Maar ik heb gehoord dat de wit-groenen beter zijn, zou leuk zijn

      Ik had vorig jaar 6 sloffen van die wit-groene. die zijn best goed (voor een nederlands rotje) Dit jaar ga ik weer naar de klassieke Astronauten

      Comment


        Ik heb 8 slof thunder xl Knallen echt heel erg hard voor rotjes ;)

        Comment


          wat zijn nou eigenlijk de beste rotjes, dit jaar heb ik kanonslagen en astronauten, maar welke knallen nou het hardst?
          Een geweldig 2013 iedereen!!!

          Comment


            Het bevolking denkt: Chooêt kanonslagen. Die zijn dan wel 3,95 per slof ;).

            Comment


              Ik heb net een vergelijkingstest gedaan met kanonslagen versie 2010:

              -Flying Dragon Super Bang (GBV)
              -Thunder XL (Broekhoff)
              -Dragon Bomb (Vuurwerktotaal)
              -Choeet kanonslagen (Vuurwerktotaal)

              Die kanonslagen van GBV zijn wederom slecht. Dit is het tweede jaar dat er troep geleverd wordt. De sloffen hebben de typische geur van grotten en zijn vochtig, dus volgens mij worden deze echt ergens fout opgeslagen om de kosten te drukken. Qua knal is er ook helemaal niks door de slechte opslag.

              De beste was de Dragon Bomb, die vond ik duidelijk harder gaan dan de rest. De Choeets vind ik van ongeveer dezelfde kwaliteit. De Thunder XL kan er zeker mee door, vooral voor de 75 cent per slof die ik moet neertellen.
              Laatst aangepast door A2Racer; 29 December 2010, 13:47.

              Comment


                Wolff cracker van Wolff knallen lekker..
                Bonbridge gives my 2009 a warm warm welcome

                Comment


                  heb vandaag 2 chooet crackers af gestoken maar heb niet zo goed geluisterd. misschien knallen ze harder maar ik gooide hem per ongeluk in de sneeuw en toen was het een doffe klap ;) maar ja wel vet dat er beton in zit ^^

                  grts

                  Comment


                    chooet rotjes zijn rommel. Astronauten gaan harder;)

                    en yeah ik heb het getest
                    BredaBomBoys B³

                    Comment


                      dit jaar weer de lion gehad, wat me opviel was dat er meer kruit in zat dan in 2009.

                      met O&N 2009-2010 zat er NEC 0,45 gram kruit in.
                      met O&N 2010-2011 zat er NEC 0,60 gram kruit in.

                      niet dat het veel uit maakt in de knal, het blijft een kanonslag he

                      hier een foto:



                      --pyro99
                      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                      Comment


                        Nog de beste wensen allemaal!
                        Maar ligt het nu aan mij of zijn de kanonslagen van dit jaar van betere kwaliteit?
                        Tot mijn verbazing snipperden de rotjes totaal uit elkaar en was de knal naar mijn mening ook harder dan vorig jaar. Vooral de japanse kanonslagen snipperden finaal uit elkaar ipv een plofje in het midden van het rotje. Ik ben nog van de generatie die de oude kanonslagen met grijze lont en flash kruit ed meegemaakt heeft.
                        Die tijd zal wel nooit meer terug komen maar ik was echt blij dat de rotjes in ieder geval weer snipperden. Meer mensen met deze ervaring?

                        Comment


                          Tja, in de meeste kanonslagen zit weinig verschil behalve de prijs en kwaliteit. Verder zijn er ook 'super kanonslagen' of 'mega kanonslagen' of hoe het ook mag heten, het komt er op neer dat je gewoon veel betaald voor kanonslagen die weinig of niet harder gaan als normale kanonslagen. Een vriend van me had dit jaar wel een soort super kanonslagen uit een knalpakket en die waren behoorlijk groot -zo'n 15 centimer ongeveer- en die knalden wel aardig. Maar wil je het echte knalspul moet je toch echt naar Belgie. Of Polen/Italie voor het echt zware spul.
                          De komende maanden minder actief op het forum.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door pyro99 Bekijk bericht
                            dit jaar weer de lion gehad, wat me opviel was dat er meer kruit in zat dan in 2009.

                            met O&N 2009-2010 zat er NEC 0,45 gram kruit in.
                            met O&N 2010-2011 zat er NEC 0,60 gram kruit in.

                            niet dat het veel uit maakt in de knal, het blijft een kanonslag he

                            hier een foto:

                            image


                            --pyro99
                            Opvallend, vooral omdat de prijs hetzelfde is gebleven. (neem ik aan)
                            De komende maanden minder actief op het forum.

                            Comment


                              Iemand ook gehad dat de Flying Dragon super bang volledig uit elkaar snipperde en harder ging dan welke andere dan ook? Heb ze vergeleken met kanonslag RWB, astronauten en nog wat spul, maar deze gingen absoluut het hardst...

                              Comment


                                Ik heb altijd de Japanse Kanonslagen van onze dealer, achja altijd leuk om erbij te hebben toch
                                Heb ook andere knallers, maar kanonslagen zijn altijd leuk.

                                Comment

                                Working...
                                X