Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carbid

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Daar ben je mooi klaar mee, haha! Wat een dreun, prachtig!!!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
      Onze bussen waren helaas een beetje versleten. We hadden er al een nieuwe onderkant in gelast, maar de deksels waren aan het einde van hun latijn. Je hoorde het gas er bij twee van de vier bussen gewoon langs lopen.

      Na een aantal jaren met fakkels gewerkt te hebben, hadden we dit jaar een elektrische ontsteking op iedere bus. Werkt erg fijn


      Leuk filmpje:
      http://www.youtube.com/watch?v=fjNB-9a8aGo
      Jammer dat het in scene is gezet
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
        Jammer dat het in scene is gezet
        Hebben ze die ramen er gewoon uit geslagen ofzo?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
          Jammer dat het in scene is gezet
          Uh...ik ben erg benieuwd hoe jij aan die wijsheid komt. Ik heb namelijk van hetzelfde gebeuren een ander camerastandpunt gezien. Vanaf het veld genomen, vóór het kanon met uitzicht op het huis. Je ziet de ontploffing en vervolgens sneuvelen alle ramen van het huis gelijktijdig! Daar is echt niks van trucage te zien. Glasscherven zie je zo over de dakpannen omlaag glijden.

          Ramen worden er uit geblazen door een LPG-zuurstof kanon! Dus niet door een carbid kanon.. Gefilmd in HD kwaliteit. Het kanon is vanaf boven afgesloten met e...
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
            Uh...ik ben erg benieuwd hoe jij aan die wijsheid komt. Ik heb namelijk van hetzelfde gebeuren een ander camerastandpunt gezien. Vanaf het veld genomen, vóór het kanon met uitzicht op het huis. Je ziet de ontploffing en vervolgens sneuvelen alle ramen van het huis gelijktijdig! Daar is echt niks van trucage te zien. Glasscherven zie je zo over de dakpannen omlaag glijden.

            http://www.youtube.com/watch?v=Jv_CmrRZljA
            Er stond hier in de krant dat het in scene gezet was.

            Het glas niet natuurlijk maar er stond ook ergens op internet dat de muren enz scheef waren gegaan maar dit bleek al zo te zijn.

            Ik zal eens kijken of ik dat stukje nog ergens kan terug vinde.
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #36
              Zie ik het nou goed dat het achter raam van die auto er ook uit ligt? Al voor de knal kwam...
              Is een dure middag geweest

              Comment


                #37
                Zijn er mensen die twijfelen om met carbid te beginnen als dat gewoon mag?

                Comment


                  #38
                  Kan je dit in de achtertuin afsteken?

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                    Kan je dit in de achtertuin afsteken?
                    Op de boerderij kan dat..
                    #LaatOnsVieren.

                    Comment


                      #40
                      In onze gemeente heb je er een vergunning voor nodig, denk dat dit wel in meerdere gemeentes zal gelden.

                      Comment


                        #41
                        Staat in de algemene plaatselijke verordening van de gemeente hoe dit geregeld is.

                        Comment


                          #42
                          Ik denk dat ik het dit jaar weer eens ga oppakken. In Zwolle wijst de gemeente 14 locaties aan waar op oudjaarsdag tussen 10:00 en 18:00 geschoten mag worden.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                            Kan je dit in de achtertuin afsteken?
                            Deed ik vroeger als klein ventje ook, met een groot verfblik

                            Comment


                              #44
                              [QUOTE=heho;1194073]Deed ik vroeger als klein ventje ook, met een groot verfblik [/QUOTE


                              ja ik ook met een verf blikje
                              is toch geen reet aan, het is geen vuurwerk

                              Comment


                                #45
                                Knalde wel hard, en heb er altijd veel plezier aan gehad ( op het zoeken van het deksel na )

                                Comment

                                Working...
                                X