Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Verkoopt Xenos ook vuurwerk?

    Comment


      Op dit moment niet. Niet landelijk althans dat ik heb begrepen maar dat is ook niet de intentie van Xenos. Nu het toch over een blokker holding bedrijf gaat. Blokker heeft tegenwoordig ook vuurwerkbrillen liggen. Van het merk kinzo. Alleen zijn ze wel 2.99 Niet goedkoop dus

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
        Dit hoop ik ook.
        zal niet zomaar gebeuren. Heeft o.a te maken met wat logistieke opslag. Je kan als een huis tuin en keuken winkel een pallet grondbloemen niet zomaar in een hoekje van de loods gooien, Door de brandveiligheid eisen,

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
          Kun je party crackers niet gewoon eten? Of zijn het confetti shooters?

          @Redband: ik wijs je er even op dat de benaming "categorie 1" is en geen "categorie A". Er bestaat niet zoiets als categorie A. Weet niet hoe jij aan die term komt, maar overal op VWC staat toch echt categorie 1. Om verwarring te voorkomen wil ik het even de wereld uit helpen
          Party crackers zijn niet te eten. Ze bevatten een kleine prijs die je moet krijgen door met iemand anders de cracker uit elkaar te trekken. Dit doe je door elk een uiteinde vast te pakken.
          Gelukkig 2024!

          Comment


            69 cent per 100 sterretjes.. Dat is echt cheap. Die ga ik dan sowieso even halen (sterretjes zijn altijd leuk).
            Vuurwerk is het licht aan het eind van de tunnel.

            Comment


              Voor degenen die in Zeist wonen. Er liggen nog een paar Thunder Clap pakketjes in de schappen bij de Action.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                Vandaag weer eens kijken of de action thunder clap pakket heeft.
                Zijn telkens uitverkocht..

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Redband94 Bekijk bericht
                  Vandaag weer eens kijken of de action thunder clap pakket heeft.
                  Zijn telkens uitverkocht..
                  In de Action in Groningen ligt het helemaal niet. Het enige daar dat wel leuk is zijn de aansteeklonten.
                  Gelukkig 2024!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                    In de Action in Groningen ligt het helemaal niet. Het enige daar dat wel leuk is zijn de aansteeklonten.
                    Gaat allemaal goed komen. Check je mail.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      net aansteeklonten gekocht 4 voor 0,39 cent
                      Oud & Nieuw

                      Comment


                        7 pakjes aansteeklonten gekocht. In Action Zaandam kun je die thunder clap pakket vinden. Heb 'm niet gekocht, omdat ik als eerst langs de big bazaar wil gaan.
                        Attached Files

                        Comment


                          Blokker:
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Naamloos.png
Vertoningen:1
Grootte:614,3 KB
ID:	1547851

                          Comment


                            Is het niet een idee, aangezien het hier toch wel redelijk offtopic gaat, dat we de naam van dit topic veranderen in ''cat 1 vuurwerk'' en we gewoon alle winkels hier neerzetten? hoeven er ook geen 20 topics te komen.

                            Comment


                              Er is al een topic met daarin alle winkels die Cat1 verkopen.

                              Comment


                                Toppic naam in Cat 1 winkels/aanbieders

                                Comment

                                Working...
                                X