Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Je kan het ook gewoon aan een mederwerker vragen... Dan weet je het zeker of ze 't hebben of niet

    Comment


      Dat heb ik dit keer wel gedaan. Ze wezen me weer naar die kopstelling met flauwekulvuurwerk.
      Gelukkig 2024!

      Comment


        Ik zag het pakketje de eerste x er ook niet tussen liggen want het lijkt ook op een pakketje met sterretjes.

        Comment


          Maar er is niets dat lijkt op de foto's van de Thunderclap.
          Gelukkig 2024!

          Comment


            Bij de action waar ik geweest ben lag het bij de servicebalie en in de winkel zelf
            Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

            Comment


              Nu heb ik een afbeelding van het pakket uitgeprint en het bij me gehad terwijl ik vroeg naar het pakket. Ze hebben het dus echt niet.
              Gelukkig 2024!

              Comment


                Dit zijn producten waar je gewoon geluk mee moet hebben. Dat was eerder met de vuurwerkbrillen voor 0,90 cent ps ook zo.

                Comment


                  Bij de Action hadden ze toch 2 pakketjes Tunderclap.

                  Net bij de Big-Bazar geweest en kon het toch niet laten en heb wat mee genomen.
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20131128_165006.jpg
Vertoningen:2
Grootte:130,9 KB
ID:	1547668
                  Laatst aangepast door vuurwerkje2013; 15 October 2015, 23:10.

                  Comment


                    Denk je dat in elke Big Bazar categorie-1-vuurwerk te krijgen is?
                    Gelukkig 2024!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                      Denk je dat in elke Big Bazar categorie-1-vuurwerk te krijgen is?
                      Ik heb nog niemand gehoord dat er niks lag dus denk dat het wel overal te krijgen is. Als je echt niks kan krijgen zou ik gewoon een bestelling doen bij koopjegadget.nl. Gratis verzenden.
                      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                      Comment


                        Hier ook eindelijk het Thunderclap pakketje gevonden , 6.95 voor een hoop leuk spul .

                        Een topper dus !

                        Comment


                          Was vandaag nog even bij Hal(Knal)fords en kon het weer niet laten.



                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                            Hoeveel zitten er in één doosje van 1.99?
                            Het is een beetje laat maar er zitten er 40 in een doosje. Je hebt ook nog Grondbloemen met crackling.
                            20 voor €2.49. Best wel duur maar voor een keertje weer even vuurwerk ruiken. Dat heb ik er graag voor over.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                              Was vandaag nog even bij Hal(Knal)fords en kon het weer niet laten.



                              Op naar Knalfords! Hahaha

                              Comment


                                Net terug van rondje Cat.A vuurwerk binnen halen.
                                Heb van alles en nog wat gehaald.

                                Hiermee kom de dagen tot 28 december wel door.

                                Comment

                                Working...
                                X