Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zanha Replica [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Lijkt wel de Zena Cakebox?

    Comment


      #17
      Ik had er hier 3 van gekocht via de freaksite met het idee van mwa we gaan het zien voor die 55.- maar wat een topper van een blokkie is dit zeg.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
        Lijkt wel de Zena Cakebox?
        Is ook een replica van de oude versie ervan;)

        Comment


          #19
          Ooh ja nu zie ik het! Maar deze lijkt veel beter uitgewerkt, grotere boeketten en sterren blijven langer hangen. Voor €55,- heb je dan echt een koopje.

          Comment


            #20
            Deze box in compound fireworks laten maken?

            Comment


              #21
              Dat heeft wel wat! Al ben ik bang dat Compound buiten het voordeel van dat het al doorgelont is, ook het nadeel geeft met de vertraging die er tussen zit. Een enkele vertraging geeft al gelijk grote afbreuk aan een cakebox. Voor mij is het belangrijker om een product in kwaliteit te kunnen behouden voor een goede prijs! Ik hoop dat dat gaat lukken. Voor mij is Katan dan zeker weer terug op de consumenten markt!

              Comment


                #22
                Ben eerlijk gezegd nog niet bekend met compound fireworks, even snel gelezen. Misschien dat iemand er wat meer over kan vertellen?

                Lees wel dat de prijs omhoog kan gaan en dat er een vertraging in zit? Dit lijkt me niet bevorderlijk, baal altijd een beetje bij vertraging, zie het liefst alles mooi achter elkaar doorlopen

                Het liefst zie ik hem gewoon zoals hij was, had veel blokken maar deze deed het echt enorm goed Vooral voor deze prijs.

                Edit: Lees net dat de 5 seconden regel MAX 5 seconden inhoud dus dat neem ik terug. Echter vraag ik me toch af wat het met de prijs doet, want is wel weer extra werk en dergelijke
                Laatst aangepast door Dionysus; 2 January 2017, 23:11.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
                  Deze box in compound fireworks laten maken?
                  Graag ! Ik vond de reserve lontjes erg kort en slap waardoor hij lastig door te lonten was. Verder was de kwaliteit echt super. Hoop eind van het jaar weer een freakactie.
                  [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                  Comment


                    #24
                    Als het niet nadelig is voor de prijs lijkt compound me prima. Voor de freaks is het misschien wel handig als het alsnog mogelijk blijft hem zelf door te lonten mocht er vertraging in komen door het compound gedeelte.

                    Comment


                      #25
                      Prachtige bak.

                      Comment


                        #26
                        Niet verkeerd maar ik hou het wel bij de orginele zena cakebox.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
                          Als het niet nadelig is voor de prijs lijkt compound me prima. Voor de freaks is het misschien wel handig als het alsnog mogelijk blijft hem zelf door te lonten mocht er vertraging in komen door het compound gedeelte.
                          3 seconden is de regel,wanneer het laatste schot weg is gaat de 3 seconden in.
                          Qua kosten zal het niet veel verschillen.

                          Comment


                            #28
                            Zonde dat ik deze uiteindelijk heb moeten annuleren. Ik had deze samen met een aantal Immortal Special besteld bij Katan Leiderdorp. Uiteindelijk toen de Immortal Special niet uitgeleverd werden mijn bestelling geannuleerd. Kreeg uiteindelijk nog de optie om de Zahna Replica aan te schaffen in Leeuwarden maar ik zat ondertussen al over mijn budget dus maar niet meegenomen. Achteraf gezien heel jammer! Op film te zien dat deze heel goed presteren! Doen niet onder aan de echte Zena Cake Box.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                              Niet verkeerd maar ik hou het wel bij de orginele zena cakebox.
                              Deze box was 55 euro he en wat mij betreft identiek aan de oude cakebox versie. Qua effectgrootte en burst was deze box zeker gelijk. Had ze namelijk beide deze en de 2016 versie, maar als ik wist dat deze evengoed presteerde had ik er 2 extra genomen en de originele laten liggen

                              Comment


                                #30
                                Zoals gezegd voor 55 euro mag je deze gewoon niet laten liggen! echt een top ding! hier de beelden uit de straat!

                                365 days a year pyromaniac

                                Comment

                                Working...
                                X