Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zanha Replica [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Goede tip.
    Laatst aangepast door Mav; 20 November 2021, 07:23.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
      Dat is een goede, morgen even kijken wat mogelijk is.
      in de kooi zit altijd een dun plankje hout, die kan je ideaal gebruiken om als schotje te gebruiken, komen geen vonken doorheen.

      Comment


        #48
        Jup, van genoten.
        Laatst aangepast door Mav; 20 November 2021, 07:22.

        Comment


          #49
          Was dit weer net zo,n topper als vorig jaar?

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
            Deze box in compound fireworks laten maken?
            Ja dat kan ook maar meer bestellen zijn te snel uitverkocht

            Comment


              #51
              Na het succes van vorig jaar, afgelopen oud&nieuw ook erbij gehad maar dit keer was dit wat minder. Nog steeds wel mooi maar minder vol / spectaculair.
              Laatst aangepast door Mav; 20 November 2021, 09:47.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
                Na het succes van vorig jaar, afgelopen oud&nieuw ook erbij gehad maar dit keer was dit wat minder. Nog steeds wel mooi maar minder vol / spectaculair.
                Zo op video zie hij er nog gewoon goed uit? Effecten verwaaien iets door de wind zie ik wel. Maar in mijn ogen doet deze het nog gewoon goed? Kan natuurlijk dat de straat ervaring minder was;)

                Comment


                  #53
                  Als ik hem afzet tegen die van vorig jaar (2016-2017) is deze minder, er zit minder tempo in, de versnelling is eruit, dat maakte deze box juist zo spectaculair. Bekijk het filmpje in de startpost maar even, daar was het echt een geweldig ding. De versie hierboven is nog steeds aardig maar niet zoals die was, ik vind hem toch wat achteruit gegaan.
                  Laatst aangepast door Mav; 4 January 2018, 18:12.

                  Comment


                    #54
                    Heb hem zelf vorig jaar ook gehad, staat nog ergens op film. Ach zo op film is het ook lastig te zeggen, maar zo op het oog vind ik hem niet veel schelen.

                    Vorig jaar 55 euro geloof ik dus kan je ook niks van zeggen. Helaas dit jaar te laat om deze mee te pakken

                    Comment

                    Working...
                    X