Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Full Traction

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
    Ik heb die laatste 2 om 10.50 afgerekend
    Nice, ik dacht eerst even dat we het over de zanha replica hadden

    Comment


      Pff hoe kan ik dit gemist hebben:( Wat ik begrijp heeft alles er al opgestaan en inmiddels weg? Denk aan Zahna Replica, Full traction, Immortal special en de sneaky cakes etc?

      Hoop dat er nog het 1 en ander bij komt, al ben ik er bang voor. GRRR hoort er toch een beetje bij het ritje langs Katan Doetinchem/Zutphen.

      Jullie zijn er dit jaar vroeger bij dan voorgaande jaren met de freak shop, of ligt dat aan mij?:P

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
        Pff hoe kan ik dit gemist hebben:( Wat ik begrijp heeft alles er al opgestaan en inmiddels weg? Denk aan Zahna Replica, Full traction, Immortal special en de sneaky cakes etc?
        Helaas wel ja :( alle drie de boxen hebben er al opgestaan. Van sneaky alleen de 3-color mine maar dat is alles wat er nog van de Sneaky lijn over is op dit moment.

        Ik was zelf net op tijd, vorig jaar ging de freakshop 11 november open, nu 13 oktober al.

        Comment


          Hmmm dan ben ik dus te laat dit jaar, jammer:(

          Andere jaren stond het op hun facebook als de freakshop open ging, plus dat je een mailtje kreeg van ze. Dit jaar alleen verscholen in een topic van 1 box. GRRR;)

          Comment


            Ik heb het ook helemaal gemist zie ik nu.
            Hopelijk komt er nog weer n leuke actie zoals vorog jaar bij the ultimate collection van katan.
            Zie ook evolution op de site staan van katan,
            Betekend dit dat katan dit jaar ook aantal evolution cakes gaat verkopen ?
            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              The ultimate collection lijkt me leuk voor de gewone consument, prijzen waren echt belachelijk laag en voor die prijs haal je geheid wat leuks in huis. Echter konden de filmpjes die ik tot dusver gezien heb (weinig straatfilms) me niet overtuigen.

              Misschien dat de fan styles nog terugkomen, Spain, German, Malta? Heb deze nog niet voorbij zien komen hier namelijk.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                The ultimate collection lijkt me leuk voor de gewone consument, prijzen waren echt belachelijk laag en voor die prijs haal je geheid wat leuks in huis. Echter konden de filmpjes die ik tot dusver gezien heb (weinig straatfilms) me niet overtuigen.

                Misschien dat de fan styles nog terugkomen, Spain, German, Malta? Heb deze nog niet voorbij zien komen hier namelijk.
                Alleen de spain en germany zitten nog in het assortiment.
                Hou de komende dagen ons youtube kanaal in de gaten, hier worden nieuwe filmpjes gepost van een aantal nieuwe producten.
                www.youtube.com/katanvuurwerk is de link.

                Comment


                  Deze is nu in de dagactie t/m morgen bij VuurwerkRiezebos voor 89 euro voor de liefhebber die hierboven misgegrepen hebben
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    In hoeverre is de Full Traction een volwaardig alternatief voor de Cruel Traction? Ik heb de CT 2 jaar geleden gehad en wil nu eigenlijk wat anders. Ik begrijp dat de Full Traction dezelfde opbouw heeft, maar dan met andere effecten. Zijn de effecten ongeveer even groot en heeft het hetzelfde WOW-effect?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                      In hoeverre is de Full Traction een volwaardig alternatief voor de Cruel Traction? Ik heb de CT 2 jaar geleden gehad en wil nu eigenlijk wat anders. Ik begrijp dat de Full Traction dezelfde opbouw heeft, maar dan met andere effecten. Zijn de effecten ongeveer even groot en heeft het hetzelfde WOW-effect?
                      Cruell Traction is van een andere importeur.
                      Ik denk dat je gewoon filmpjes moet gaan vergelijken.
                      Welke vind je het mooist, die bestel je.

                      Maar de Cruell Traction is en blijft gewoon een top bak.
                      Maar ik had afgelopen jaar de Gold addicted en die was echt super hoor.
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        Op http://vuurwerkoutletgelderland.nl/a...-compound.html las ik dit over de Full Traction:

                        Een 6 x 20 shots cakebox van Katan Vuurwerk. 6 cakes van 500 gram als Compound, dus slechts 1x aansteken!
                        Compound cakes zijn nieuw in 2017 en nu volledig legaal! Hierbij zijn de cakes al kant en klaar met elkaar verboden voor optimaal gemak en een aangesloten reeks effecten die je zullen overdonderen.
                        Indien gewenst kunnen de cakes ook per stuk afgestoken worden.
                        Beoordeel deze topper niet op zijn doos. Door deze zo simpel mogelijk te houden, krijg je maximaal effect voor je geld!

                        Productie 2017 dus in (2) compounds?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                          Hierbij zijn de cakes al kant en klaar met elkaar verboden voor optimaal gemak
                          Hey Katan, ik dacht dat compound volledig legaal was
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            Helaas nergens voor een leuke prijs kunnen vinden dit jaar, ben wel benieuwd hoe de vervanger het doet (Angry Director) Misschien die volgend jaar meenemen mits de straatfilms er goed uit zien en de prijs juist is.

                            Wel nog 2 losse cakes hiervan liggen, daar dan maar extra van genieten

                            Comment


                              Zie deze net voorbij komen voor 89 euro leuke deal of not ?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
                                Zie deze net voorbij komen voor 89 euro leuke deal of not ?
                                Pakken die hap.
                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X