Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Full Traction

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

    3 van de 6 potten afgestoken, wat een rambak! Mooie grote effecten en harde burst.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door larspardijs Bekijk bericht
      https://m.youtube.com/watch?v=kr8WBx6HSHM
      3 van de 6 potten afgestoken, wat een rambak! Mooie grote effecten en harde burst.
      Wow das lekker hoor! Prachtig uitgevoerd.

      Comment


        #78
        Zo dat ziet er goed uit! Nu al spijt dat ik deze er niet ook gewoon bij heb genomen

        Comment


          #79
          Geweldig zeg! Blij dat ik hem heb, alleen een flut doorlont systeem. Heb dat karton om de reserve lont wel los gehaald en quickmatch op quickmatch gedaan. Hopelijk kan dat in het vervolg vervangen worden want dat karton om de lont heen is zwaar irritant. Als je visco op visco zou doen krijg je vertraging en dat zou zeker zonde van de box zijn. Het doorlonten op quikmatch was wel een **** karwei zeg. Maar voor deze prijs en kwaliteit neem ik dat voor lief haha.

          Comment


            #80
            Sowieso deden de katan blokken het goed, deze en de CT geschoten. Totaal anders maar qua effect grootte en burst weinig verschil. Had er 2 de 1e 2 x opnieuw aan moeten steken helaas (vond ik wel riskant) de 2e weer los gehaald en los geschoten. Snap niet dat mensen deze slecht vonden vorig jaar.

            Zahna replica van katan (kan hem nergens vinden hier) maar die knalde 9 vd 10 blokken eruit joh, wat een ding

            Comment


              #81
              Ja inderdaad, wat een geweldig blok was dit zeg. Filmpje volgt later maar deze bak had harde bursts, grote effecten en was zeker gewaardeerd door het publiek. Stak het af voor een flat en mensen kwamen naar buiten om ernaar te kijken en stonden gewoon te joelen erna! Volgend jaar zeker weer, had dit echt niet verwacht.

              Comment


                #82
                Wat was dit een geweldige bak. Heb er 2 gekocht op de freaksite als leuke budgetpotten die waarschijnlijk niet in de buurt zouden komen van de echte CT. De effectgrootte was vergelijkbaar, de effecten anders.Ik vond de full traction minimaal gelijkwaardig aan de cruel traction. Productie 2016 lijkt enorme stappen gemaakt te hebben t.o.v. 2015.

                Prijs/kwaliteit was in de freakactie ongeëvenaard goed. 69,- voor zo'n bak, geweldig. Mocht deze bak volgend jaar weer in de freakactie komen dan is de keuze snel gemaakt.

                Comment


                  #83
                  Vond het ook een super bak. Had deze en de cruel traction, maar vond de full traction net zo goed. Misschien nog wel iets beter! Had de zanha replica ook, deze ging ook goed hard.

                  Comment


                    #84
                    Het was een mooi blok om te hebben.
                    Laatst aangepast door Mav; 20 November 2021, 07:24.

                    Comment


                      #85
                      Ik had hem ook en ik vond hem echt heel erg gaaf!

                      Comment


                        #86
                        Wij hadden deze ook gisteren en het was toch wel een van de toppers van de avond!

                        Comment


                          #87
                          doet extra pijn na het zien van de beelden dat ik 3 parels voor een schappelijke prijs in bezit kon hebben als ik niet te laat was met bestellen

                          Comment


                            #88

                            Deel van de cakebox. Lekkere dreunen!

                            Comment


                              #89
                              Straatfilmpje van mijn kant, had hem 2 x 1 los geschoten en 1 gewoon. Helaas alleen films van 3 losse cakes, heb ze even achter elkaar geplakt. Ps kwaliteit niet super

                              Comment


                                #90
                                Film in hemelsnaam alleen het effect in plaats van steeds weer terug te gaan naar de box met je camera. Dat doen er wel meer en dat is vreselijk irritant. Het verpest voor mij het filmpje.

                                Comment

                                Working...
                                X