Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

At Once

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ik heb er ook aantal besteld, kijken of ze bij de ophaaldagen open kaart spelen of gewoon zwijgen ben benieuwd..

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
      ik heb er ook aantal besteld, kijken of ze bij de ophaaldagen open kaart spelen of gewoon zwijgen ben benieuwd..
      ze hoeven geen open kaart te spelen
      je krijgt gewoon een vervangend product gelijk aan het bestelde product.

      Comment


        Net binnen, de 2014 versie. mag direct gaan drogen Even naar het lont gekeken, binnen loopt wit/ zilverkleurig lont. Ik weet niet of dat wat zegt? Ik hoop op een snelle versie eigenlijk.

        Comment


          Knal was erg goed vannacht, maar was wel de 2014 versie, dus niet At Once. Ik had er twee, dus om het tempo toch wat op te voeren tegelijk aangestoken. Ook was het ti-boeket niet 'zuiver', zaten verdwaalde sterren in, zoals ook op de laatste video van Katan zichtbaar is. Deze moeten ze in ere herstellen, want de knallen zijn wel gewoon goed.

          Comment


            Ook wij hadden afgelopen jaar productie 2014.
            De knal was goed maar niet At Once.
            Daarom uit de (voor)verkoop gehaald.
            Maar er staan nu wel 20 kartons in kartonvoordeel voor de liefhebbers.
            Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

            Comment


              De 2015 versie.



              Nog steeds niet in ere hersteld helaas....
              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

              Comment


                Als de knallen goed zijn is dit wel ideaal voor in een project. Eerst een langzame knalcake daarna deze en daarna de Happy Thunder Q. Maar noem hem dan geen At Once maar SaluteSalvo's ofzo.

                Comment


                  Als de knallen goed zijn is dit wel ideaa voor in een project. Eerst een langzame knalcake daarna deze en daarna de Happy Thunder Q. Maar noem hem dan geen At Once maar Salute Salvo's ofzo.

                  Comment


                    een nieuwe look zie ik op de site van Vuurwerkdumper:

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	art_atonce.jpg
Vertoningen:1
Grootte:96,0 KB
ID:	1554451
                    Laatst aangepast door titanium; 20 April 2016, 14:50.

                    Comment


                      At once?.
                      At salvo was toepasselijker.

                      Comment


                        Jammer. De 1e versie was echt geweldig goed.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                          Jammer. De 1e versie was echt geweldig goed.
                          Dat snap ik. Alleen hij moet wel goed zijn. Je hebt er niets aan als hij in één schot gaat en hij word afgekeurd in Nederland vanwege de DB's. ALS je hem in 1 schot laat gaan moet hij ook indruk maken. We konden ook zeggen, dan maar wat minder flash kruit. Wat je dan krijgt is een veel mindere cake!
                          Die wie in 1 salvo ging, ging tijdens de test enkele DB te hard. Daarom hebben we hem in salvo's gemaakt nu.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
                            Dat snap ik. Alleen hij moet wel goed zijn. Je hebt er niets aan als hij in één schot gaat en hij word afgekeurd in Nederland vanwege de DB's. ALS je hem in 1 schot laat gaan moet hij ook indruk maken. We konden ook zeggen, dan maar wat minder flash kruit. Wat je dan krijgt is een veel mindere cake!
                            Die wie in 1 salvo ging, ging tijdens de test enkele DB te hard. Daarom hebben we hem in salvo's gemaakt nu.
                            Vervelend die regelgeving hier. Heb dit verhaal al bij meerdere at once cakes gehoord.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
                              Dat snap ik. Alleen hij moet wel goed zijn. Je hebt er niets aan als hij in één schot gaat en hij word afgekeurd in Nederland vanwege de DB's. ALS je hem in 1 schot laat gaan moet hij ook indruk maken. We konden ook zeggen, dan maar wat minder flash kruit. Wat je dan krijgt is een veel mindere cake!
                              Die wie in 1 salvo ging, ging tijdens de test enkele DB te hard. Daarom hebben we hem in salvo's gemaakt nu.
                              Wel jammer dat er dan gekozen wordt voor de naam At Once, redelijk misleidend in mijn ogen. Snap natuurlijk dat er niet voor gekozen is om deze cake uit te brengen zoals hij was. Maar geef het product dan een andere naam?

                              Comment


                                Film van zaterdagavond:

                                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                                Comment

                                Working...
                                X