Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

At Once

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Pfff... Dat wordt van de bestellijst afhalen dan maar... Hopelijk staat er in de folders nergens meer At Once, de cake doet zijn naam geen eer meer aan.

    Trouwens nu de At Once al zo langzaam is, kunnen we tijdens de Thunderking 100 Shots ondertussen een trui breien... Of wordt ons verzekerd dat deze wle is zoals op de demo? En de Junior Jacks, zonder stars? Wil met oud en nieuw niet achter verrassingen komen.
    Laatst aangepast door tristen; 26 November 2014, 22:17.

    Comment


      #92
      zoiets kan een complete show of planning verzieken, waarom is dit niet eerder gemeld ?

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
        Hierbij even de duidelijkheid,op de demo in september is een versie 2013 ontstoken.

        Helaas is de productie 2014 zo geworden als op de film.
        We schrijven 26 november, de datum dat de meeste freaks zn spullen al hebben besteld en jullie brengen dit nu pas naar buiten?
        Deze bras moet je toch gewoon niet willen verkopen? Althans niet als At Once cake.
        Zitten bij de junior jacks trouwens ook die lelijke stars?
        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
          Hierbij even de duidelijkheid,op de demo in september is een versie 2013 ontstoken.

          Helaas is de productie 2014 zo geworden als op de film.

          deze duurt verdomme 3,5 minuut, mooi finale shot

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
            Zitten bij de junior jacks trouwens ook die lelijke stars?
            Ook erg benieuwd na!!

            Comment


              #96
              Ik zocht nog een goede tragere en goedkope knal cake.
              Denk dat ik toch een aantal 2014 versies ga aanschaffen.
              In mijn geval perfect!!

              Comment


                #97
                Nieuw in 2014! De One at Once, nu nog langzamer!

                Comment


                  #98
                  De Chinese fabriek heeft ze 'per ongeluk' shot voor shot gemaakt.
                  Wij hadden duidelijk aangegeven dat alles in 1x moest, zij hebben zich daar voor verontschuldigd maar het is nu te laat om nog een nieuwe versie binnen te halen. Wij kregen deze film ook pas afgelopen week binnen, dus direct geupload zodat er geen verassingen in januari komen. Ook wij zijn teleurgesteld dat hij niet in 1x gaat, maar nogmaals wij hebben dit wel vele malen aangegeven bij de fabriek en het enige wat wij dan nog kunnen doen is direct openheid geven en daar open en eerlijk in zijn naar de consument toe.
                  Ik denk dat er ook zat importeurs zullen zijn die het weten, maar niet kenbaar maken. De "narigheid" komt dan in januari wel.....

                  Comment


                    #99
                    Goed, een miscommunicatie kan gebeuren. Maar direct openheid? Dan was het al duidelijk geweest voordat iemand, in dit geval ik, maar dat doet er niet toe, er achter was gekomen dat het productfilmpje niet overeenkomt met de verwachting. In de 2 dagen nadat het productfilmpje geplaatst werd (stond de 24e online) is er verder ook geen woord over gerept. Gelukkig viel in het klein de titel van het filmpje op '2014 versie' op waardoor ik niks besteld heb. Zonde voor de andere klanten die wél besteld hebben, en zeker nadat bij jullie al bekend was dat de At Once veranderd was. In stilte een productfilmpje toevoegen is m.i. niet genoeg.

                    Grtz.

                    Comment


                      Balen voor Katan en de freaks zeg, wordt de batch die naar nederland gaat niet getest met iemand van Katan erbij?
                      Trek er maar een paar uit die container voordat het de boot op gaat of is het niet zo simpel? Hoop dat jullie niet teveel problemen ondervinden hierdoor en dat dealers de mogelijkheid bieden om te wisselen of geld terug.

                      Was echt een fantastische cake.
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        Ik heb er geen problemen mee op zich prima cake
                        Volgend jaar weer de ouderwetse versie
                        Als je een beetje handig bent kun je het effect van At Once zelf wel maken

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Mosterdman Bekijk bericht
                          Ik heb er geen problemen mee op zich prima cake
                          Volgend jaar weer de ouderwetse versie
                          Als je een beetje handig bent kun je het effect van At Once zelf wel maken
                          Kietelen...

                          Comment


                            Kan ik niet tegen
                            Maar het jeukt al wel
                            Deze cake is bij mij zo wie zo van de partij
                            Goede knal en mooi tempo ik vind hem prima en ik gooi er een stuk of 8 aan elkaar

                            Comment


                              zijn de toegevoegde sterren ook een foutje van de fabriek of moedwillige aanpassing?

                              Comment


                                Idd mensen.
                                Dit gebeurd wel vaker met vuurwerk.
                                Je besteld het 1 en krijgt het ander.
                                Kwestie van volgende keer nog duidelijker overbrengen hoe iets moet zijn.

                                Katan heeft er alles aan gedaan.
                                Zij hebben zelfs contact met mij gezocht om te vragen of zij een partij Happy thunder konden overnemen.
                                Helaas was onze voorraad nagenoeg op aan reservering.
                                Deze zijn wel onder voorbehoud dus het is mogelijk dat er een aantal ve richting Katan gaan.

                                Dus neem het niet al te kwalijk!

                                gr
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X