Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 In a Box [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
    bij fpm staat dat er 5 van de 6 geschoten zijn denk dat de crossettes niet geschoten is
    zouden wel 2 crossette potten in moeten zitten hè; colour en crackling.

    Op FPM staat bij dit pakket een prijs van €79,50

    Comment


      #17
      LOL wie gaat hier nou 80 euro voor betalen.... eerder de helft en voor mij zelfs dat nog niet eens... prijs zal wel gaan zakken, maar de winkels die dit voor de adviesprijs, die Katan geeft verkopen zijn niet wijs.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
        LOL wie gaat hier nou 80 euro voor betalen.... eerder de helft en voor mij zelfs dat nog niet eens... prijs zal wel gaan zakken, maar de winkels die dit voor de adviesprijs, die Katan geeft verkopen zijn niet wijs.
        Ik heb er tot nu toe eentje live gezien, en ik ben zelf meer gewend van katan vuurwerk.
        Verder de adviesprijzen die je noemt, oke, het is geprijsd, maar toch zit dit vaak wel in de buurt. China collectie en maxx line kennen een aantal omgelabelde producten en de adviesprijzen die daar gegeven worden, worden ook gewoon gehanteerd door andere verkooppunten. Zo zul je dan ook zien dat de echte prijzen zeer scherp geprijsd zijn!

        Comment


          #19
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          vuurwerkbieb

          Comment

          Working...
          X