Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 In a Box [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    6 In a Box [Ass.]

    Artikelnummer:
    Artikelnaam: 6 in a box
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht:
    Aantal shots:
    Effectomschrijving:
    Richtprijs:
    Verpakkingseenheid: 6 stuks

    Laatst aangepast door Torrr; 13 February 2014, 11:40. Reden: Filmpje van Fred in het openingstopic gezet.

    #2
    als de effecten wat op de verpakking staan daadwerkelijk eruit komen lijkt mij dit een zeer aantrekkelijk pakket

    Comment


      #3
      Idd, zijn mooie effecten. Ben benieuwd naar de prijs en eventuele filmpjes ltr.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door firefreak1989 Bekijk bericht
        als de effecten wat op de verpakking staan daadwerkelijk eruit komen lijkt mij dit een zeer aantrekkelijk pakket
        Die effecten komen er ook uit...

        Comment


          #5
          Ben benieuwd naar de kwaliteit van de uitwerkingen, vooral de crossettes. Klinkt als een leuke samenstelling, met wat minder nadruk op geweld.

          Comment


            #6
            Film van dit assortiment


            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #7
              Nou, ik zie nergens crossettes, ik hoor geen 3 trappen in de fluit, de fishes zijn bizar mager...teleurstellend.

              Comment


                #8
                6 in a box en 13 in een dozijn

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Nou, ik zie nergens crossettes, ik hoor geen 3 trappen in de fluit, de fishes zijn bizar mager...teleurstellend.
                  Ik hoor wel 3 trappen met fluit en die zijn er ook. De fishes zijn idd mager, die worden ook aangepast.

                  Comment


                    #10
                    o, en worden er in 2 van die 6 potten ook nog crossettes gestopt? Anders kun je mss beter de namen aanpassen...

                    Comment


                      #11
                      bij fpm staat dat er 5 van de 6 geschoten zijn denk dat de crossettes niet geschoten is

                      Comment


                        #12
                        valt me op dat ze bij katan altijd van te voren veel moois hebben tot de filmpies komen en dan valt het hard tegen. of ze zijn aardig de filmpies en dan valt het tegen als je het afsteekt. hoe kan dat nou elke keer

                        gr hindoe

                        Comment


                          #13
                          Vorig jaar zette Katan dacht ik de films rechtstreeks uit Chins online, dit zijn beelden van Katan zelf dus zouden betrouwbaar moeten zijn.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door hindoerol Bekijk bericht
                            valt me op dat ze bij katan altijd van te voren veel moois hebben tot de filmpies komen en dan valt het hard tegen. of ze zijn aardig de filmpies en dan valt het tegen als je het afsteekt. hoe kan dat nou elke keer

                            gr hindoe
                            wat valt er tegen dan.....en wat bedoel je van tevoren??.
                            Dit zijn betaalbare kleine 16shots cake's met < 5% flashpowder,dus deze artikelen zitten NIET in gaasverpakking.

                            Kleine cake's met verschillende effecten per cake.

                            Comment


                              #15
                              Als ze hier 25 - 30 euro voor gaan vragen hebben ze een leuk pakket samengesteld dat direct de concurrentie aan kan gaan met een aantal Duitse Lidl/Aldi cakes.

                              Comment

                              Working...
                              X