Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bezoek GBV-WECO 15-06-2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik ben over het algemeen goed ingelicht en neem maar van mij aan dat Gert zijn bedrijf (of aandelen) niet uit weelde heeft verkocht. Het ging slecht en dit geldt ook voor de transportsector. En natuurlijk zal Gert de kar in Nederland wel trekken maar de grote beslissingen en dergelijke worden door WECO gedaan. Gert heefd die stap genomen om het bedrijf van een falliessement te redden. En WECO wilde op de Nederlandse markt infiltreren. Dus 1+1=2.
    En nu kun je wel bedrijfsleider in een vuurwerkwinkel zijn en Gert al jaren kennen (waarschijnlijk 2x per jaar is er contact) maar Gert zal echt niet vertellen hoe het echt zit. Ik heb gewoon heel erg moeite met het feit dat er maar mooi weer wordt gespeeld op dit forum door diverse importeurs terwijn het gewoon slecht gaan bij diverse importeurs. En ga dan niet mooi weer spelen. En dat kan Gert heel goed.

    Comment


      #32
      Als werknemer bij GBV-WECO ben ik zeer verbaasd over de reacties van Pyro Junk.
      Voor iemand die zegt dat hij goed is ingelicht zegt hij nogal onware dingen.
      Er is ten eerste geen sprake van overname van GBV door WECO. We zijn een samenwerking gestart met deze grote speler op de markt. En dit is niet omdat we failliet dreigde te gaan, wat een nonsens.

      Je kunt niet ongecontroleerd dingen gaan roepen als je dus blijkbaar helemaal niet geïnformeerd bent over zaken.

      Comment


        #33
        Ik ben dan toch benieuwd, wat dan de reden voor de samenwerking is?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door 8inches Bekijk bericht
          Ik ben dan toch benieuwd, wat dan de reden voor de samenwerking is?
          inderdaad, dat vroeg ik me ook af na het bericht van steffie.

          Comment


            #35
            Mischien om nog sterker te staan in de markt?
            Willen ze in de toekomst ook naar Duitsland importeren?
            Maakt mij opzich niet uit, ik zie er geen nadeel in
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              als ik het me goed herinner is de reden van het samen gaan
              :

              weco wil de nederlandse markt op gbv is een bekent goed verkopend merk
              gbv wilt al jaren uitbreiden , in veenendaal kwa opslag en wilt wellicht duitsland in

              weco kon de financiele middelen brengen om uit te breiden in veenendaal

              correct me if i;m wrong
              no Pyro no Party....

              Comment


                #37
                volgens mij is er ruzie gekomen tussen Gert en Tinga , met als gevolg het vertrek van de laatste. ik denk niet dat hij naar schuurmans terug gaat.
                weco wilde op de nederlandse markt komen en gbv was de enige grote importeur die te koop was. gbv wordt nog achtervolgd door de belastingdienst (zie ander topic op dit forum) en vond het kennelijk het juiste moment om te verkopen.
                zo gaan die dingen.

                Comment

                Working...
                X