Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pro-Line Mini

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Voor de echte liefhebber.....

    We hebben er nog 50 of zoiets en op is blijvend op.

    vr.gr.

    Edwin
    Laten we het vooral gezellig houden !

    Comment


      #47
      Er is een vergelijkbaar product op de markt gekomen van Beko! Een prima alternatief!

      Monkey Dancing
      Laatst aangepast door DarkSoul; 24 August 2011, 18:23. Reden: URL aangepast
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #48
        Gezien het topic nu in het archief staat, bij deze mijn bijdrage nog.

        Eerste ervaring
        De eerste ervaring met dit stukje vuurwerk was, meen ik, in 2005 of 2006. De jaren voordat ik op fora belandde. Met een budget van 50 euro zoveel mogelijk uitzoeken. Een potje van 1,50 kon daar prima in tweevoud bij. Samen met een meterpakket, een jeugdpakket en een zeer mager aantal cakes was alles compleet.
        De cakes maakte indruk, want zoiets had ik nog nooit eerder zélf afgestoken, maar de Mini maakte op een vreemde manier ook bijzonder veel indruk.

        Latere jaren
        Alle jaren daarna, tot en met Oud en Nieuw 2009/2010 heb ik er per jaar tussen de 2 en de 4 aangeschaft, terwijl de cakes uit het eerste jaar veelal vervangen of overgeslagen werden. De Mini was een traditie geworden.

        Het laatste jaar (?)
        De Mini is inmiddels uit het assortiment, en de -waarschijnlijk- laatste kans om het te kopen was in Rotterdam, bij Edwin. Omdat ik dit stukje traditie de komende tijd niet wilde missen heb ik er meteen 10 aangeschaft voor 15 piek. Prima te doen dacht ik zo. Het werd helaas de Pyro-profs versie met zwart label. Klein beetje jammer, maar het product in en blijft hetzelfde.

        De toekomst
        Dat jaar is er een drietal Mini's afgestoken, wat er nog 7 resterend maakt voor de komende tijd. Waarschijnlijk wordt dit 2 voor 2011/2012, 2 voor 2012/2013 en 3 voor 2013/2014. Dan kan ik in ieder geval nog even genieten van mijn eigen pleziertje. Daarna... Op zoek naar een alternatief denk ik..?

        Ter afsluiting
        Ter afsluiting een filmfragment uit eigen verzameling, van dit leuke vuurwerkje:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

        Comment


          #49
          Kamikaze, ik heb nieuws voor je als medeliefhebber van dit prachtige potje: Vuurwerk4all heeft nog een karton te pakken gekregen! Wel van Pyro-profs maar zoals je al zei, het is hetzelfde product. Vanaf 01-09 a.s. gaan hun webshops live! Check dan http://www.vuurwerk4all.nl
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment

          Working...
          X