Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pro-Line Mini

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Bij Decemberhoeve Nieuw Vennep was hier niets over bekend. Hij had sowieso naar eigen zeggen nog een immense voorraad van die dingen, dus maakte hij zich geen zorgen dat ie ze de komende jaren niet meer zou kunnen leveren.

    Het blijft een leuk potje en ik moet 'm er elk jaar ook echt bij hebben.

    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
      Bij Decemberhoeve Nieuw Vennep was hier niets over bekend. Hij had sowieso naar eigen zeggen nog een immense voorraad van die dingen, dus maakte hij zich geen zorgen dat ie ze de komende jaren niet meer zou kunnen leveren.

      Het blijft een leuk potje en ik moet 'm er elk jaar ook echt bij hebben.

      image
      Het blijft zeker een heel leuk potje Nick. Ik kon m helaas bij 3 dealers in de omgeving niet meer krijgen...En in voorgaande jaren hadden ze m wel in t assortiment. Maar hoop dat mijn conclusie onjuist is dat ie uit t assortiment is/gaat. Bij een bezoek aan GBV zullen we dit vragen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Waar ik werkte verkochten ze hem ook gewoon, voldoende aanwezig tot op zo'n 2 uur voor sluitingstijd de 31ste. Zelf ook 3 meegenomen, ze vallen echt niet tegen.
        Ik heb er wel wat over gehoord dat het hij aankomende jaar eruit zal gegaan maar dat was afgelopen jaarwisseling nog niet het geval zover ik weet.

        Comment


          #34
          Als het goed is staat de combi van 8 stuks op visco straks op de vwm dvd; hoop dat 'ie gefilmd is. De hele straat vol met dansende grondbloemen, prima! Ik zou het jammer vinden als deze er uit gaat; als er 100 modellen mixed cakes geschrapt worden zou ik dat minder erg vinden, maar goed.
          www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

          Comment


            #35
            Op Youtube vond ik een filmpje van de ProLine mini

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #36
              Cameo neem jij gelijk maar voor een jaar of 6 proline mini's of wil je dit jaar er goed mee afsluiten

              Comment


                #37
                dat geluid is zo moooi hea
                no Pyro no Party....

                Comment


                  #38
                  Zeker een leuk potje.
                  Na jaren de mini niet gekocht te hebben, had ik er tijdens de oud en nieuwe 2.
                  Erg leuke potjes, spotgoedkoop voor die prijs.

                  Jammer dat ze er uit gaan, volgens de verkoper, die het tegen me zei, dat ze er uit gaan, komt dat door de CE keuring.
                  Kunnen we niet een handtekening actie houden, zodat GBV ze in het arsortiment houdt.
                  20 kopen en door lonten en je hebt echt een top doorlont project.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                    Zeker een leuk potje.
                    Na jaren de mini niet gekocht te hebben, had ik er tijdens de oud en nieuwe 2.
                    Erg leuke potjes, spotgoedkoop voor die prijs.

                    Jammer dat ze er uit gaan, volgens de verkoper, die het tegen me zei, dat ze er uit gaan, komt dat door de CE keuring.
                    Kunnen we niet een handtekening actie houden, zodat GBV ze in het arsortiment houdt.
                    20 kopen en door lonten en je hebt echt een top doorlont project.
                    Dan niet alleen voor de mini maar ook zeker voor de grondbloemknal.

                    Comment


                      #40
                      iemand die weet wat hier de kartoninhoud van is?

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                        iemand die weet wat hier de kartoninhoud van is?
                        Waarom wil je dat weten, hij is toch uit het assortiment?
                        conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door xavilolo Bekijk bericht
                          Waarom wil je dat weten, hij is toch uit het assortiment?
                          Er zullen nog wel dealers zijn die een rest partij verkopen
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #43
                            Sommige dealers hebben nog kartons vol staan.
                            Ik weet overigens niet precies hoeveel er in een karton zitten, maar het zijn er wel heel veel, dat zag ik vorig jaar. Ben vergeten er een foto van te maken. Dit jaar een laatste kans, denk ik. Die zien we daarna helaas nooit meer terug.
                            -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                            Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                            Comment


                              #44
                              Jammer dat deze er uit is hoor! Was zo'n leuk dingetje, ondanks zijn formaat!
                              Vond hem altijd erg speciaal met die grondbloemetjes die eruit kwamen. Zeker met zijn lage prijs was het een topper..

                              Comment


                                #45
                                Dit potje was mij niet echt bekend, maar het lijkt verdacht veel op de oude Dancing Butterfly...alhoewel de Dancing Butterfly de grondbloemen aan de onderkant eruit schoot...het potje vloog dan een stukje omhoog, waardoor de gronbloemen op de grond achterbleven.

                                Comment

                                Working...
                                X