Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Golden Age [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
    Komt erg mooi over op deze film! Dit word mijn goudbox volgend jaar.
    Daar ga je geen spijt van krijgen
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      zag hem vorig ook staan, dacht, gezien de omdoos, dat er cakes in zaten uit de Profire lijn. Daarom had ik hem laten staan, nu het de Golden Age blijkt te zijn heb ik gruwelijk spijt.. wat een grote effecten zeg!

      Comment


        zou best kunnen robert want dat is bij de 4 ook zo en die laat ik al jaren als gilbert o.a er is vullen met wat er over is en ik mooi vind waaruit ik kan kiezen, Denk dat zowel de golden ace als 6 profire cakes sowieso geen miskoop is voor die 150 ;)

        Comment


          Vorig jaar geschoten. Top bak! Eigenlijk mijn favoriet van de avond. Dit jaar helaas niet in de buurt te koop voor een goede prijs anders was hij er zeker weer gekomen.

          Comment


            Staat al een paar jaar op de shortlist maar is toch iedere keer net buiten de boot gevallen. Als ik filmpjes zo zie dan had ik hem er toch graag bij gehad.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
              zag hem vorig ook staan, dacht, gezien de omdoos, dat er cakes in zaten uit de Profire lijn. Daarom had ik hem laten staan, nu het de Golden Age blijkt te zijn heb ik gruwelijk spijt.. wat een grote effecten zeg!
              Ik ging vorig jaar mijn bestelling ophalen bij Orthen, daar hadden ze 1 product niet van en als alternatief werd deze getoond (deze was duurder dan hetgeen ik besteld had), en ik zag 8x een 20 shots cake en moest gelijk aan de Golden Age denken.

              Dat was dus ook het geval, een geweldige box!
              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                Nu alweer zin om deze op me gemakkie door ge lonten!

                Comment


                  Dit is een hele mooie box met gigantische boeketten. Enigste nadeel is dat het tergend langzaam is. Ik had deze afgelopen jaar in mijn showtje verwerkt en dat ging niet helemaal lekker met de andere up tempo blokjes. Gewoon aansteken en er lekker zittend in een stoeltje van genieten is mijn advies.

                  Comment


                    Klopt, per 2 is mijn advies.
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment


                      Bij mijn exemplaar heb ik niet het gevoel gehad dat deze te traag schoot. Het tempo was zo precies goed om er goed van te kunnen genieten. Effectgrootte en burst waren ook dikke prima. Onderstaand de straatfilm van gisteravond:

                      -FireworksHolland-

                      Comment


                        Super box! Deze duurde heerlijk lang. In combinatie met ander spul, kleine cakes en shells, gaf dit toch een heerlijk gevulde lucht.

                        Comment


                          Deze een uurtje geleden geschoten. Daar was ie perfect voor!

                          Wat een prachtige box.

                          Comment


                            Ook dit jaar had deze weer de grootste boeketten.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Wow heerlijke box zeg . Wel uitloop product toch of word deze nog gemaakt

                              Comment


                                Uitloop direct kopen als je deze nog ziet, gewoon 2 stuks tegelijk fikken duiven.
                                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                                Comment

                                Working...
                                X