Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Golden Age [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
    Als je de foto in post 160 bekijkt, dan zie je hoe die moet lopen. Is volgens mij heel simpel deze box, maar dan moeten de lontjes wel op die manier zitten.

    [ATTACH]40804[/ATTACH]
    mijn box is precies het zelfde alleen ik zie het verband niet tussen 4 en 5 en dan bedoel ik de zijkant , overigens probeer ik een foto van mijn box bij te voegenKlik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181230_204902.jpg
Vertoningen:1
Grootte:228,8 KB
ID:	1571044Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181230_204902.jpg
Vertoningen:1
Grootte:228,8 KB
ID:	1571044Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181230_204902.jpg
Vertoningen:1
Grootte:228,8 KB
ID:	1571044

    Comment


      Misschien loopt die andersom? Dus niet zoals op de foto getekend van boven naar beneden... maar van links naar rechts? Heb net ook even naar mijne zitten kijken. Maar iets anders kan ik zo niet bedenken.

      Comment


        Hoop het hiermee wat duidelijker voor je te kunnen maken:

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_230351.jpg
Vertoningen:1
Grootte:156,6 KB
ID:	1571062

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_223440.jpg
Vertoningen:1
Grootte:117,1 KB
ID:	1571060

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171230_192229.jpg
Vertoningen:1
Grootte:132,7 KB
ID:	1571058

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171230_195749.jpg
Vertoningen:1
Grootte:176,4 KB
ID:	1571059

        Heb werkelijk geen idee waarom de foto scheef wordt weergegeven, maar deze zijn van vorig jaar. De Chinezen hebben de box goed laten lopen om in ieder geval de eerste 3 en de laatste 3 cakes makkelijk en strak te kunnen doorlonten (voorbeeld 2e foto).

        Cake 4 > 5 heb ik zoals bovenstaand doorgelont (foto 4). De lont van zowel cake 4 als cake 5 is daar lang genoeg voor. Op deze manier liep die bij mij perfect door! Mocht je een stuk snel visco hebben dan 2 reepjes erbij zetten voor een minimale pauze.

        De Box liep prima door, helaas ben ik zo stom geweest om te genieten en niet op het start knopje te drukken van de film camera



        (i.c.m. een groothoek lens, hierdoor komen de boeketten kleiner over op film).



        Edit: laatste foto donkere vervangen door andere die duidelijker is.
        Attached Files
        Laatst aangepast door BurstDuo; 31 December 2018, 08:31.

        Comment


          nou ik heb er maar wat van gemaakt , volgens mij heb ik een paar cakes in de box zitten die door een dronken chinees zijn gefabriceerd

          Comment


            Zojuist afgestoken! Wat een geweldig ding zeg.. beetje lange vertraging maar was een topper!
            Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

            Comment


              Geweldig, wat een mooie box. komt er volgend jaar zeker weer.

              Comment


                Wat een heerlijke box is dit. Mooie effecten,heerlijke burst,lekker rustig om ervan te genieten,heb deze als laatste geschoten toen het overal alweer stil was na al het geweld.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                  Hoop het hiermee wat duidelijker voor je te kunnen maken:

                  [ATTACH=CONFIG]43783[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]43781[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]43779[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]43780[/ATTACH]

                  Heb werkelijk geen idee waarom de foto scheef wordt weergegeven, maar deze zijn van vorig jaar. De Chinezen hebben de box goed laten lopen om in ieder geval de eerste 3 en de laatste 3 cakes makkelijk en strak te kunnen doorlonten (voorbeeld 2e foto).

                  Cake 4 > 5 heb ik zoals bovenstaand doorgelont (foto 4). De lont van zowel cake 4 als cake 5 is daar lang genoeg voor. Op deze manier liep die bij mij perfect door! Mocht je een stuk snel visco hebben dan 2 reepjes erbij zetten voor een minimale pauze.

                  De Box liep prima door, helaas ben ik zo stom geweest om te genieten en niet op het start knopje te drukken van de film camera



                  (i.c.m. een groothoek lens, hierdoor komen de boeketten kleiner over op film).



                  Edit: laatste foto donkere vervangen door andere die duidelijker is.
                  vergat ik tte vragen bij welke cake was je beginlont , heb deze box niet afgestoken ben er gewoon niet aan toe gekomen en was ook nogal vochtig dus jaartje drogen

                  Comment


                    Toppertje dit, had de omlabeling van Orthen 2018 batch. Paar cakes los geschoten (ideaal dankzij het lagere tempo) en 4 aan elkaar. Mega boeketten!
                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      Dit blok was puur genieten. Mooi tempo.

                      Comment


                        Vorig jaar niet geschoten omdat er veel wind stond. Dit jaar prima weertje en de fik er in. Heerlijke bak.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                          Vorig jaar niet geschoten omdat er veel wind stond. Dit jaar prima weertje en de fik er in. Heerlijke bak.

                          Echt schitterende bak Bizzle. Welke batch had je?

                          Comment


                            Staat bij de omschrijving , maar 2017 wat dit.

                            Comment


                              Machtig mooie box met zware burst groot sier en veel verschillende effecten.
                              Wat mij betrefd een top box!

                              Hadden hem in onze 12 uurs show afgestoken.

                              Voor een filmpje check hier vanaf minuut 16:30 en geniet er van

                              Comment


                                Vaste box in onze collectie, lekker lang genieten.

                                Comment

                                Working...
                                X