Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb deze geschoten voorafgaand aan de Garden Party 1, 2 en daarna 3. Dat rond 0.30 toen het in de buurt nog steeds gekkenhuis was maar ik niet kon wachten met afsteken. Nou, de Snowstorm stal de show. Wat een gigantisch grote boeketten, sierlijke crackling en een prachtige kleur goud met blauw. Tempo per cake was goed, helaas waren de tussenpauzes wat lang waardoor deze vaak stilviel en toch weer doorging. Al met al een bijzonder mooie cakebox.

    Comment


      Wat een gruwelijke cakebox is dit. Ik baalde een beetje want ik had de 2017 versie besteld en had de 2018 versie gekregen, maar dat pakte goed uit! De 2018 heeft bij ieder shot een blauwe mine en deze cakebox behoorde tot één van de mooiste van de nacht.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
        Ik heb de 2017 batch gekregen.....
        Tot mijn verbazing zat hier ipv cake 2 een cake van de rambam 2.0 in....heel vreemd. En ruk tegelijk natuurlijk, want daarvoor heb ik hem niet aangeschaft.[ATTACH=CONFIG]43564[/ATTACH]
        Het was inderdaad de rambam cake...prima afwisseling in de box dan want schoot hem als tweede cake...maar wel erg slordig...aangezien je de box loopt voor een single effect...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
          Het was inderdaad de rambam cake...prima afwisseling in de box dan want schoot hem als tweede cake...maar wel erg slordig...aangezien je de box loopt voor een single effect...
          Wellicht hebben de chinezen Marchel hier nog over willen bellen maar kregen ze hem niet te pakken omdat het telefoonnummer een 0 teveel had
          Laatst aangepast door The_giant; 3 January 2019, 21:08. Reden: typo

          Comment


            Wat een beest is dit zeg. Had de 2017 versie dus helaas zonder mines. Aankomend jaar hopelijk 2018 versie mét mines om het nog beter te maken.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
              Wat een beest is dit zeg. Had de 2017 versie dus helaas zonder mines. Aankomend jaar hopelijk 2018 versie mét mines om het nog beter te maken.
              Ik zie op 0.55 seconden, een maal een mine, best vaag ?
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Ik zie op 0.55 seconden, een maal een mine, best vaag ?
                Iedere cake heeft een mine in het eerste schot als ik me niet vergis.

                Comment


                  Hmm begin nu toch te twijfelen of ik deze box dit jaar is een keer weer ga bestellen..

                  Comment


                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
                      Hmm begin nu toch te twijfelen of ik deze box dit jaar is een keer weer ga bestellen..
                      Niet twijfelen gewoon doen. Is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak maar vind dit nog steeds een van de mooiste boxen op de Nederlandse markt. Dit jaar weer 2 keer in de straat

                      Comment


                        Filmpje verwijderd omdat het VVS Gefilmd is...
                        Laatst aangepast door Xtro; 5 January 2019, 16:20.

                        Comment


                          Nou had een deze al een keer eerder maar toen viel ie tegen (veel ploppers, gemiddelde spreiding) maar als ik alle reacties zo lees begint het mij wel te kriebelen, het effect vind ik prachtig

                          Comment


                            Afgelopen jaarwisseling deze box weer 2 keer verwerkt in mijn show. Dit is en blijft een van de toppers in het consumentenvuurwerk. Schitterende bak die een heerlijk tempo combineert met grote effecten. Echt zeer gaaf per 2. Ik had de 2018 versie afgelopen jaar, maar ik ontdekte geen kwaliteitsverlies t.o.v. 2017.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
                              Deze box had ik voor de 2e keer..
                              Dit keer verwerkt in een project samen met de Second Identity en de Mega Willows..
                              De Snowstorm is de finale cake en deze is wat aangepast.
                              Ik vond hem weer geweldig..
                              Sorry voor de gedraaide beelden maar de Mega Willows was ook echt Mega..
                              De Snowstorm begint bij 53 seconden..

                              Zonde dat je VVS heb gefilmd
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                                Zonde dat je VVS heb gefilmd
                                Ik heb het niet gefilmd maar omstanders...
                                Ik was aan het genieten van het vuurwerk
                                Anyway ik zal het doorgeven voor volgend jaar.. Bedankt voor je feedback.

                                Ik heb het filmpje verwijderd... Helaas blijft het nog wel in je Quote staan..
                                Laatst aangepast door Xtro; 5 January 2019, 16:21.

                                Comment

                                Working...
                                X