Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    Ik speel meestal ook op safe hoor.. Bestel liever iets een jaar later met een goede referentie dan op de gok kopen en ook ik ben wantrouwig naar importeurs. En je hebt gelijk dat de knalcakes in het verleden misschien niet zo lekker waren. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Evo zijn beloften na wil komen. Ik hoorde in een ander topic dat het best stevig waaide en dan is een box als Snowstorm niet op zijn best denk ik.
    greetzzz
    Ik snap je punt en bestel ook zelden een gloed nieuw product vanwege die reden maar wat heeft het nog voor zin om een jaar te wachten voor de filmpjes als ze het jaar daar op een andere batch verkopen die matiger presteert. We gaan het zien de 31e tot die tijd is het enkel speculeren ;)

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door picollo Bekijk bericht
      Ik snap je punt en bestel ook zelden een gloed nieuw product vanwege die reden maar wat heeft het nog voor zin om een jaar te wachten voor de filmpjes als ze het jaar daar op een andere batch verkopen die matiger presteert. We gaan het zien de 31e tot die tijd is het enkel speculeren ;)
      ik vraag dan bij de dealer om een specifiek jaartal. Als je in januari al besteld weet je wat je hebt.
      greetzzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        In het topic van de Rambam 3.0 heb ik er al even aan gerefereerd: de stilte als het gaat om bepaalde Evo producten. Dit is er één van. Is de Snowstorm überhaupt nog ergens geschoten de afgelopen week? Zo ja, is daar beeldmateriaal van beschikbaar? K heb er twee besteld namelijk .
        Laatst aangepast door dabombe; 24 December 2018, 08:34.

        Comment


          Zo ver ik weet is deze met batch 2018 nog nergens op een demo geschoten .
          Deze is al wel in nederland

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
            Zo ver ik weet is deze met batch 2018 nog nergens op een demo geschoten .
            Deze is al wel in nederland
            De 2018 is al 3 maanden in Nederland. Geschoten op de evo demo.. en orthen demo veelvuldig.

            Comment


              Viel de 2018 versie dan echt zo tegen op de Evolution en Orthen demo?

              Ik vind hem niet slecht over komen?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                Viel de 2018 versie dan echt zo tegen op de Evolution en Orthen demo?

                Ik vind hem niet slecht over komen?
                Ik vond hem op de Orthen demo super, wat een dikke bak!

                Comment


                  De Snowstorm 2018 zou ik even goed laten drogen, dan verwacht ik dat hij het als vanouds zal doen.

                  Comment


                    Hier de 2018 versie van gekregen met 4x een cake met label D? Een label staat ook nog een cirkel met cijfer 4 op.

                    Comment


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_102550.jpg
Vertoningen:1
Grootte:90,6 KB
ID:	1570675

                      Deze ontvangen als gratis box bij vuurwerk Orthen. Lijkt mij een prima box.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door larspardijs Bekijk bericht
                        [ATTACH=CONFIG]43346[/ATTACH]

                        Deze ontvangen als gratis box bij vuurwerk Orthen. Lijkt mij een prima box.
                        Ik ook, ben er erg blij mee!

                        Comment


                          Heb zelf dit erop, aangezien de effecten toch allemaal hetzelfde zijn maakt het denk vrij weinig uit welke cakes je er in hebt zitten
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_135519.jpg
Vertoningen:1
Grootte:144,8 KB
ID:	1570728

                          Comment


                            Inderdaad. Is 4x dezelfde cake dus maakt niet uit. Dit is voor mij de enige box die ik nog zelf moest doorlonten. Maar goed dat ik dat nog ef gecheckt had ;-)

                            Comment


                              kweet het niet heel zeker , tis een 2018 batch , maar op 1 cake staat 4
                              heel misschien ( theorie ) is dit een cake om mee te eindigen ? :P

                              je weet het maar nooit

                              Comment


                                Ik heb de 2017 batch gekregen.....
                                Tot mijn verbazing zat hier ipv cake 2 een cake van de rambam 2.0 in....heel vreemd. En ruk tegelijk natuurlijk, want daarvoor heb ik hem niet aangeschaft.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_202625.jpg
Vertoningen:1
Grootte:367,3 KB
ID:	1570866

                                Comment

                                Working...
                                X