Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Daar was ik al bang voor...lekker dan. Hopen maar dat iemand een verkeerde sticker heeft geplakt

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
      [ATTACH=CONFIG]36773[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]36773[/ATTACH]

      Zie nummering van de cakes. Volgens mij hoort die ort-30 hier niet bij??en heb ik nu een incomplete snowstorm? Wie weet hoe dit zit? Dank alvast
      ORT30 heb ik in de Rambam2.0 zitten.

      Comment


        Ja ik zelf ook. Denk idd dat het die is. Zal wel balen zijn van snowstorm... maar ik hoop nog op een verkeerde stixker

        Comment


          Zou inderdaad meer verklaren dan een cake uit een hele andere box erin. Ik neem aan dat ze deze processen wel gescheiden houden.

          Comment


            Daar duim ik maar voor! Anders zonde van de box.. wel mooie cake die nr 2 van rambam

            Comment


              Dat absoluut. Maar past totaal niet bij de Snowstorm.

              Ach, ik heb ze beiden

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                Daar duim ik maar voor! Anders zonde van de box.. wel mooie cake die nr 2 van rambam
                Maar als het stiekum toch de goede cake is, dan heb jij wel een juichmoment vannacht. Succes ermee!
                Well, that depends...

                Comment


                  Alsof t weer nog niet spannend enoeg is haha.

                  Comment


                    Holy fuck wat een bak. Echt goeie burst en mega boeketten en klappen lekker laag. Filmpje volgt morgen. Twijfel nog tussen de serenity als cakebox van het jaar

                    Comment


                      zojuist snowstorm 2015 afgestoken.
                      wat een vet blok is dit zeg!


                      Comment


                        Prachtig! Kan niet wachten tot 12 uur tot ik hem zelf kan afsteken Nu maar hopen dat het nog droog word. Want het weer is gewoon bagger.

                        Comment


                          Heb hem vanavond 3 keer geschoten en voor mij absoluut de cakebox van het jaar

                          Comment


                            Ik vond de mijne erg tegenvallen. vrij slappe burst bij sommige schoten. Gewoon geen krachtige box.. volgens mij had ik gewoon pech en had ik een iets minder goed exemplaar.. de Golden Power en de Transbomber b.v blaasden deze box helemaal weg.

                            Comment


                              Hier ook 2017 versie, Ik vondt hem ook erg tegen vallen! (2016 was wel gewoon super)
                              Veel ploppers en matige spreiding/burst....

                              Ik had hem hoog in het vaandel staan maar toch wel een dompertje, Zonde!

                              en een 5 schots finale ipv 10.
                              Fuochi D'Artificio!

                              Comment


                                Ik vond dit een van de toppers van de avond, dacht dat ik 2017 verse had, maar haf geen mines bij de schoten dus waarsch. Toch de oude versie gehad. Gigantische boeketten, maar een gebrek aan opbouw van tempo maakte hem net niet goed genoeg voor cakebox ban de avond. Film volgt nog

                                Comment

                                Working...
                                X