Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Woow echt een heel mooi showtje man! Wat is dat blok tussen die 2 Snowstorm in? Echt een prachtig goud effect.
    Beetje laat maar dat is zo te zien de fire flower (2013)
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      Hoop ik wel dat evo zn beloftes nakomt mbt verbeteren van de box. Zojuist 2017 versie besteld

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
        Hoop ik wel dat evo zn beloftes nakomt mbt verbeteren van de box. Zojuist 2017 versie besteld
        Dat gaat echt wel goed komen denk ik.
        Echter als jij hem in een winkel heb besteld zal het vermoedelijk nog wel de in stok staande showbox zijn. Dus uit 2016.
        Tenzij de winkelier schoon leeg is en er gewacht wordt op de verbeterde versie welke zoals het er nu naar uit ziet voor dit jaar onder de loup gaat.
        Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

        Comment


          Datlaatste zit snor. Er is geen voorraad meer en alle bestellingen zijn 2017 versie(gecheckt bij webshop). Nu dus maar duimen maar heb er idd wel alle vertrouwen in

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
            Datlaatste zit snor. Er is geen voorraad meer en alle bestellingen zijn 2017 versie(gecheckt bij webshop). Nu dus maar duimen maar heb er idd wel alle vertrouwen in
            Zeker weten? Die 2017 versie wordt een compleet ander product. Hoe kun je die nu bestellen? Is er een adviesprijs?

            Comment


              Vuurwerkmagazijn7kamp

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
                Vuurwerkmagazijn7kamp
                Wil toch eerst zien hoe de 2017 productie is voordat ik bewijs van spreken hem zal bestellen !!

                Comment


                  Kan er vanuit evolution ook bevestigd worden dat dit product al een prijs heeft of bestelbaar is door Winkeliers?

                  Comment


                    Als ik de 2016 versie heb, is de beste volgorde dan A-D-B+C ?
                    Of zit hij niet zo in elkaar?
                    I think I'm rocking with the best!

                    Comment


                      Beste allen.
                      Het is nog te vroeg om iets te zeggen over de 2017 productie.
                      Ik wil deze eerst als sample gaan zien alvorens de go te geven en te starten met productie.

                      Gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        Het was een top bak! erg van genoten, een echte eyecather in de straat!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Donderduif Bekijk bericht
                          Het was een top bak! erg van genoten, een echte eyecather in de straat!
                          Op deze film komt deze wel echt mooi over..bedankt voor het delen.

                          Comment


                            Wat een prachtbox, had er ook 2 in de straat staan

                            Comment


                              Ik vind hem wel heel vet, maar is het niet net te veel crackeling?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Donderduif Bekijk bericht
                                Het was een top bak! erg van genoten, een echte eyecather in de straat!
                                Top film hoor. De Snowstorm komt op de film erg goed over. Het tempo ligt hoog en dit spreekt me erg aan. Daarnaast vind ik de combinatie van een willow met crackling erg mooi, helemaal omdat het crackling effect even op zich laat wachten. Na het zien van de beelden ben ik erg benieuwd naar de 'vernieuwde 2017 uitvoering' (5 gram per shot meer en 5x20sh).
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X