Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Mja, beetje van hetzelfde allemaal. 4 potter en alle 4 doen ze hetzelfde
    Wel mee eens maar dat zelfde wat ze doen lijken ze echt goed te doen!! Ik voel aan de dikke teen van mijn rechter en linker voet dat ik deze bestellen moet! Ik hou van goud, van blauw en van crackling in een rap tempo!! Deze box heeft dat alles.

    Marchel, als ik deze bestel en de winkelier heeft ze niet meer op voorraad, is de kans dan 100 procent dat ik uit de 2017 batch krijg?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
      Wel mee eens maar dat zelfde wat ze doen lijken ze echt goed te doen!! Ik voel aan de dikke teen van mijn rechter en linker voet dat ik deze bestellen moet! Ik hou van goud, van blauw en van crackling in een rap tempo!! Deze box heeft dat alles.

      Marchel, als ik deze bestel en de winkelier heeft ze niet meer op voorraad, is de kans dan 100 procent dat ik uit de 2017 batch krijg?
      Ja.
      Want bij ons was deze afgelopen jaar in 3 dagen uitverkocht.
      En ook dit jaar met veel hogere aantallen zijn ze bij ons reeds uitverkocht terwijl ze nog binnen moeten komen

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
        Haha nou ik heb de Snowstorm op m'n lijst staan en had vorig jaar de transbomber, dus ben benieuwd!
        Graag zien we een ongezouten mening over je bevindingen.

        Gr
        Evolution Fireworks
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          Comment


            Echt een topper, huge boeketten.

            Comment


              In het filmpje hierboven zien we gok ik productie 2016 marchel?
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                In het filmpje hierboven zien we gok ik productie 2016 marchel?
                Nope.
                Dit was een productie sample 2017

                gr
                Evolution Fireworks
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  Gelukkig staat er in het filmpje iets over blauwe kogels, want het is, vooralsnog, niet te zien.

                  Comment


                    Op bovenstaande vind ik hem toch wel wat tegenvallen. Qua tempo en ook qua blauwe comet al kan dat ook door de film komen.

                    Comment


                      Zit te twijfelen tussen deze en de transbomber. Op de video's lijkt het dat deze ondanks de grote boeketten toch een stuk rustiger oogt dan de transbomber. Ik bedoel hiermee de crackling die minder agressief overkomt. Kan iemand bevestigen of dit het geval is, of dat deze net zo wild presteerd als de transbomber als finale box.
                      -FireworksHolland-

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
                        Zit te twijfelen tussen deze en de transbomber. Op de video's lijkt het dat deze ondanks de grote boeketten toch een stuk rustiger oogt dan de transbomber. Ik bedoel hiermee de crackling die minder agressief overkomt. Kan iemand bevestigen of dit het geval is, of dat deze net zo wild presteerd als de transbomber als finale box.
                        Smaak verschilt.

                        De genoemde producten zijn niet met elkaar te vergelijken in zowel tempo als effect.

                        Transbomber heeft 144 schoten schoten van 25mm.
                        Meerdere effecten.
                        En heeft een snellere schiet sequentie.

                        Snowstorm heeft 100 schoten van 30mm
                        Enkel effect.
                        Een langzamere schiet sequentie.( al is dat simpel op te lossen.

                        gr
                        Evolution Fireworks
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
                          Gelukkig staat er in het filmpje iets over blauwe kogels, want het is, vooralsnog, niet te zien.
                          We hebben de blauwe mine bij elk shot toegevoegd.

                          gr
                          Evolution Fireworks
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            Oh dat had ik verkeerd begrepen, ik zat naar blauwe kogels te loeren. Super aanpassing op een toch al mooi product.

                            Comment


                              Sorry hoor, maar ik vind de Transbomber verre weg hiermee te vergelijken. De transbomber heeft karig gevulde 25mm boeketten met een inspiratieloos geheel, waar deze cakebox juist heel professioneel ogend is en met sublieme groot uitgewerkte boeketten.

                              Het moet je smaak zijn dat het een enkel effect bevat, maar dat is juist hoe profblokken/spectakelblokken vaak zijn. Echt puur op de consument gericht kom je vaak beter uit met een gehele show in 1 product, maar voor de echte freak is zoiets een musthave. Ook het effect vind ik zeer bijzonder en nu met de blauwe mijn is ie gewoon geperfectioneerd.

                              Comment


                                Elke keer als ik de film bekijk denk ik, wat een klasse bak! blij dat ik hem besteld heb, twijfel nog over een 2e.
                                075 zaantjee

                                Comment

                                Working...
                                X