Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Op basis van bovenstaand beeld ben ik nog niet overtuigd, niet super bijzonder, hoop op meer beelden.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      Heerlijk hoor. Blijven lekker 2 stuks op het lijstje staan!

      Comment


        Ik vind hem ook geweldig!! Misschien niet 100% conform de eerste Chinafilms, maar een absolute geweldenaar. Complete lucht vol in een moordend tempo met zeer grote en brede effecten.

        Comment


          Ik wacht het nog even af, kreeg niet gelijk een WauW gevoel toen ik hem zeg!! Hopelijk wordt ie nog ergens anders geschoten!

          Comment


            vind hem erg saai leuk voor 1 cake maar niet voor een hele box, als die nu was zoals de sample van een paar maanden prima maar nee dit word hem niet voor mij althans

            Comment


              075

              Comment


                echt fikse boeketten!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door argss Bekijk bericht
                  Het lijkt of de krakelende tips niet wit zijn zoals eerder te zien was. Ligt dit aan de camera's?

                  Comment


                    Leuke bak! toch vind ik de golden age mooier!,,
                    075 zaantjee

                    Comment


                      Ieder zijn smaak, maar ik vind hem eentonig.
                      Dan zijn die andere cakeboxen toch beter in mijn ogen.
                      En anders de losse cake's gebruiken om zelf een mooie te maken.
                      Ik vind evo goed hoor, alleen deze vind ik tegen vallen.

                      Comment


                        Ik vind hem te eentonig. Deze laat ik staan

                        Comment


                          Ik vond hem erg mooi. Fel blauwe mines naar gouden brocade en chry crackling. Wat mij opviel is dat hij wel behoorlijk hoog schoot maar de boeketten alsnog flink waren.
                          Laatst aangepast door brian the freak; 18 December 2016, 09:50.
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            Toch wel mooi blokkie zie je niet vaak gold to chry en dan ook nog goed uitgevoerd in consu.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Kan het niet beoordelen na het zien van de film maar heb hem toch al besteld omdat ik niet 1 januari spijt wil hebben dat ik hem toch niet gekocht had na aanleiding van een filmpje. Evo heeft in mijn ogen goed vuurwerk en deze box zal gewoon de moeite waard zijn.

                              Comment


                                Mooi uitgewerkt effect, zeker, maar erg eentonig op deze manier voor een hele box. Had iets met tempo gedaan, opbouwend of afwisselend bv., en het was het vele geld voor een hele box waard geweest. Nu zou ik 'm enkel delen met een ander, en dan misschien zelfs nog die 2 cakes tegelijk schieten om er een finalecake van te maken. Het is nu een rustig genieten box met die kalme crackling, en dan met die duur...je moet er van houden. Maar zeker mooi gelukt effect!

                                Comment

                                Working...
                                X