Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het is nu al een aantal keer gezegd, uiteindelijke versie is iets sneller dan de laatste film met wat fellere crackling. Ik zou zeggen, wacht de demo's rustig af

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
      Dot is inderdaad wel een enorm verschil zeg, was eerst wel enthiousast over wat ik zag ondanks dat ze de orginele box nooit zo op de markt konden brengen, maar vind de consumenten versie nou niet echt denderend, hoop dat ik er naast zit wil hem eerst op een demo zien hoe hij daadwerkelijk is
      filmpje 2 , tussen de 45 en 48 seconden goed opletten is duidelijk mee geknoeit

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
        filmpje 2 , tussen de 45 en 48 seconden goed opletten is duidelijk mee geknoeit
        Knippen en plakken.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
          Knippen en plakken.
          idd klopt toch niet of ik zie ik ze nu vliegen ?

          Comment


            Ik denk digitale beeldstabilisatie. Niet erg handig bij vuurwerk.

            Comment


              Eind productie eenmaal in de straat is toch altijd anders.
              Even afwachten.
              Neem bijv vorig jaar chinared schitterende cakebox bij de demo eenmaal in de straat prut(keurig opgelost door china red)
              Beste resultaat zie je hier waarschijnlijk in de maand januari

              Comment


                Ach ja we zullen wel zien, ik kan me nog herinneren de GOE was in t begin ook allemaal kommer en kwel maar wat een prachtige bak was t om 12 u s nachts en wat hadden we toch wat moois gehad! Dus we gaan t meemaken....

                Comment


                  Heb er zelf twee op het lijstje staan. Heb er alle vertrouwen in, vind hem op allebei de films prachtig. Zie ze al staan naast elkaar, lekker hun kruit de lucht in blazen.

                  Comment


                    Vind het op beide filmpjes prachtig overkomen! Over het eerste filmpje was al gezegd dat het de professionele versie was... het filmpje van de consumenten versie vind ik dan ook zeer spectaculair!

                    Comment


                      Mooie cake box,van een kritische importeur. Ik heb hier vertrouwen in

                      Comment


                        Ik beb besloten de bestelling niet te annuleren,hopelijk krjjg ik geen spijt

                        Comment


                          Vind dit echt een mooie cake, alleen inderdaad wel een beetje eentonig.
                          Ik twijfel nog...

                          Comment


                            Deze toch maar bij de bestelling gedaan. Kon het niet laten om deze doorlontbak te laten liggen.
                            Aftellen naar .....

                            Comment


                              Het is inderdaad een mooie bak. Was het budget geen issue geweest dan had ik deze zeker ook nog erbij genomen.

                              Comment


                                Leuk dat je in elke reactie meld dat je budget issues hebt...begint een beetje te vervelen, en ik vraag me af wat de meerwaarde hiervan is.

                                Comment

                                Working...
                                X