Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Mijn opmerking was ook nergens op gebaseerd Ik vraag me dan alleen af laat het vuurwerk dan lekker in januari of februari binnen komen.. ligt het mooi klaar allemaal..
    Weco Duitsland doet dat wel.
    Zij maken eind januari hun nieuwe producten bekend.
    Maar ik dwaal af.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
      Mijn opmerking was ook nergens op gebaseerd Ik vraag me dan alleen af laat het vuurwerk dan lekker in januari of februari binnen komen.. ligt het mooi klaar allemaal..
      En wie gaat dat financieren? Dan heb je 10 maanden dood kapitaal liggen, dus een groter bedrijfsrisico. Hoe later het komt, hoe later er betaalt wordt en des te sneller de afnemers betalen. Dus minder risico Daarnaast is idd de productie in China opgedeeld in diverse periodes. Begin van het jaar is men bezig voor de Chinese markt, wat later voor de Amerikaanse markt en daarna is de Europese markt pas aan de beurt. Met de hitte erbij welke in de zomermaanden aan de orde is, kom je al gauw uit op een start van de productie in september.
      Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
        En wie gaat dat financieren? Dan heb je 10 maanden dood kapitaal liggen, dus een groter bedrijfsrisico. Hoe later het komt, hoe later er betaalt wordt en des te sneller de afnemers betalen. Dus minder risico Daarnaast is idd de productie in China opgedeeld in diverse periodes. Begin van het jaar is men bezig voor de Chinese markt, wat later voor de Amerikaanse markt en daarna is de Europese markt pas aan de beurt. Met de hitte erbij welke in de zomermaanden aan de orde is, kom je al gauw uit op een start van de productie in september.
        Bassie, jij gaat door voor de magnetron
        www.rowyvuurwerk.nl

        Comment


          Is er inmiddels een filmpje van een productie exemplaar?
          Enkele pagina's terug werd er gerept over iets eind oktober (inmiddels voorbij) i.c.m. een filmpje als ik mij niet vergis.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
            op het yuptjup kanaal van evo natuurlijk.
            https://www.youtube.com/watch?v=wJ8oV05cxbM
            Bij deze t filmpje

            Comment


              Vind hem nog steeds mooie hoplijke is ergens bij mijn in de buurt te koop

              Comment


                ik twijfel of ik hem omruil voor wat anders al een tijdje terug besteld maar vind hem super eentonig en geen blauw meer in te bekennen..

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                  Bij deze t filmpje
                  Dat is niet het exemplaar dat in de verkoop terecht zal komen. Zie reactie op YouTube:

                  That one is the F4 version we will introduce next yea and is used as sample. Final version will be slight more agresive and bit higher shooting sequence.

                  Comment


                    Op youtube staat de consumer versie en die heeft geen blauw erin ...?!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                      Dat is niet het exemplaar dat in de verkoop terecht zal komen. Zie reactie op YouTube:
                      Die reactie van Marchel over F4 slaat op het vimeo filmpje van de prof versie die de eerste commenter linkte. Zijn tweede zin "Final version will be slight more agresive and bit higher shooting sequence." sluit aan met wat Marchel hier ook beweert over de uiteindelijke consumentenversie, waar het yt filmpje dus een...vooropzet (zucht) van laat zien. Beetje verwarrende yt comment van 'm en zeker als hij hier door jou ook weer zo gepost/geïnterpreteert wordt. 't Wordt er weer niet duidelijker op haha.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Die reactie van Marchel over F4 slaat op het vimeo filmpje van de prof versie die de eerste commenter linkte. Zijn tweede zin "Final version will be slight more agresive and bit higher shooting sequence." sluit aan met wat Marchel hier ook beweert over de uiteindelijke consumentenversie, waar het yt filmpje dus een...vooropzet (zucht) van laat zien. Beetje verwarrende yt comment van 'm en zeker als hij hier door jou ook weer zo gepost/geïnterpreteert wordt. 't Wordt er weer niet duidelijker op haha.
                        My bad.

                        Het is altijd gokken met wat je krijgt op straat. Dat is - bij nieuwe producten - niet alleen zo met Evo maar met alle importeurs. Dat kan en moet echt beter.

                        Comment


                          Met alle respect van de wereld, ik denk dat marchel alles uit de kast heeft gehaald om er wat van te maken.
                          Mijn inziens is dat niet geheel gelukt. Maar mijn gevoel zegt me dat hij nooit 100% tevreden kan zijn met het huidige eindresultaat, hiervoor verschilt het orgineel gewoon teveel van de consu versie. Ik persoonlijk vind deze box geen 139.- euro waard helaas, had er 2 in de favorietenlijst staan voor de finale van mijn show deze zijn er nu uit.

                          zie de verschillen,
                          orgineel,


                          Consumenten versie,

                          Comment


                            De effecten lijken wel groot, en deze kleur goud zie je niet goed op filmpjes. Ik ben wel benieuwd naar de straat filmpjes in januari.

                            Keb hem zelf uiteindelijk niet gehaald. Ik had hem eigenlijk nog wel willen delen met iemand maar mijn finale budget is opgegaan aan andere dingen. Ik hoop niet dat ik daar spijt van ga krijgen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                              Met alle respect van de wereld, ik denk dat marchel alles uit de kast heeft gehaald om er wat van te maken.
                              Mijn inziens is dat niet geheel gelukt. Maar mijn gevoel zegt me dat hij nooit 100% tevreden kan zijn met het huidige eindresultaat, hiervoor verschilt het orgineel gewoon teveel van de consu versie. Ik persoonlijk vind deze box geen 139.- euro waard helaas, had er 2 in de favorietenlijst staan voor de finale van mijn show deze zijn er nu uit.

                              zie de verschillen,
                              orgineel,


                              Consumenten versie,
                              Dot is inderdaad wel een enorm verschil zeg, was eerst wel enthiousast over wat ik zag ondanks dat ze de orginele box nooit zo op de markt konden brengen, maar vind de consumenten versie nou niet echt denderend, hoop dat ik er naast zit wil hem eerst op een demo zien hoe hij daadwerkelijk is

                              Comment


                                Nog altijd een leuke bakje, alleen niet 139,- waard. Ik zou er zelf zo rond de 100,- voor geven. Nog altijd wel een hap geld, maar dat is 'ie wel waard.

                                Comment

                                Working...
                                X