Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solar Storm [Spectacle Show-100]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb hem ook al vroeg besteld bij vuurwerkoutlet Groningen.
    Bij een outlet ga je er van uit dat ze een partij opgekocht hebben en zeker kunnen leveren. Dit bleek helaas niet het geval. Denk dat ik wel een mooie vervanger heb maar ik baal er wel van.

    Comment


      Gisteren deze bij Ano opgehaald, 2015 versie. Ben benieuwd, op de demo zag hij er spectaculair uit!

      Comment


        Ik hoorde dat deze is afgekeurd op basis van verkeerde tekst. Als dit zo is (zoiets onschuldigs) waarom wordt er dan zo geheimzinnig over gedaan door Evo?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
          Ik hoorde dat deze is afgekeurd op basis van verkeerde tekst. Als dit zo is (zoiets onschuldigs) waarom wordt er dan zo geheimzinnig over gedaan door Evo?
          Dit is dus niet zo, al was dit inderdaad makkelijk aan te passen!
          Youtube: Fuse & Cues

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
            Even wat openheid.
            Het is niet afgekeurd om de kwaliteit.
            Ook niet om de boeket groote of knal.
            Maar puur om een klein puntje wat voor de toekomstige redenen nog niet naar buiten wordt gebracht.
            De box is afgekeurd op gronden die nog aan te passen of aan te vechten zijn.
            Echter zal het op korte termijn niet op te lossen zijn...
            Dus deze box zal dit jaar niet uitgeleverd worden.
            Sorry voor het ongemak.
            De heren van Evo balen natuurlijk enorm.
            Maar het is pure onmacht.
            Dus graag niet gissen of een reden zoeken.
            Zodra het allemaal duidelijk is of aangepast is komt Evolution Fireworks er vanzelf mee naar buiten.

            Mvg
            Kan dus wel om dat stukje verkeerde tekst gaan haha

            Comment


              Heb deze vorig jaar niet gekocht omdat er nog weinig demo filmpjes van waren , maar dit jaar heb ik de Solar Storm en de Euphoria ( als vervanger voor Vision of Ecstasy gekregen ) , het label van beide cakeboxen zien er echt mooi uit en ben benieuwd hoe beide cakeboxen presteren in de straat !

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
                Kan dus wel om dat stukje verkeerde tekst gaan haha
                Inmiddels is al aangegeven dat het om een ongeimpregneerd label gaat, dat vlam kan vatten. Dat is geen groot probleem, maar wel een enorme rotklus om dit probleem vóór de jaarwisseling op te lossen. Het gaat immers om een gekooide box, waardoor het proces veel tijd in beslag neemt.

                Comment


                  Dikke bak dit hoor had de 2015 versie met een foutje van de chinees had 2 x cake 4 en miste cake 2
                  Laatst aangepast door professor otto; 1 January 2017, 08:28.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
                    Heb deze vorig jaar niet gekocht omdat er nog weinig demo filmpjes van waren , maar dit jaar heb ik de Solar Storm en de Euphoria ( als vervanger voor Vision of Ecstasy gekregen ) , het label van beide cakeboxen zien er echt mooi uit en ben benieuwd hoe beide cakeboxen presteren in de straat !
                    Ook weer een geweldige cakebox van Evolution dit

                    Hierbij mijn filmpje van de Solar Storm:

                    Comment


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161231_163643.jpg
Vertoningen:1
Grootte:158,8 KB
ID:	1560994 vond hem ook erg gaaf zeker voor herhaling vatbaar

                      Comment


                        Beste cakebox van 2016!

                        Ik heb afgewacht tot er een verklaring kwam waarom deze box afgekeurd zou zijn. Na het verhaal over niet geïmpregneerde labels heb ik besloten deze gewoon te schieten. Ik heb namelijk wel gewoon de 2016 versie gekregen. Wat een prachtig ding was dit zeg, dit jaar komt hij er zeker weer.
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161230_233403.jpg
Vertoningen:1
Grootte:124,5 KB
ID:	1560992

                        Prachtige doos ook.
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161231_122801.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,2 KB
ID:	1560993

                        P.s. Deze doos is niet uit zichzelf in de fik gevlogen ondanks de ongeïmpregneerde labels.

                        Comment



                          Hier een filmpje van mijn kant. leuke box !

                          Comment


                            Ik had ook de 2015 versie was echt dik in orde wat een bak.
                            Geschoten icm de mayhem 2x en diverse andere bakken van rubro, wolff en katan.
                            Uiteindelijk vanaf de helft de in de mist, helaas.
                            Finale show bestaande uit : Spectacle show 100shots Evolution 2x Mayhem Evolution 2xTsunami Rubro 2x event zero tolerance LTD 152 shots Rubro 1x Traction rea...

                            Laatst aangepast door pyrofan#1; 11 June 2017, 22:18. Reden: Video toegevoegd

                            Comment


                              Prima bak [2015-versie], maar had (naar aanleiding van filmpjes e.d.) boeketten e.d. wat groter verwacht. Al met al een schitterend ding, maar miste de echte wouw-factor.

                              Comment


                                Vond dit een geweldige bak eveneens als de 120 die avond! 2015 versie geschoten! Laatste 2 salvo's dacht ik ff dat ik in een crackling wolk stond!

                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X