Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solar Storm [Spectacle Show-100]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb er ook nog 1 in de reservering bij Patrick staan,maar 2 van deze parels is niet erg
    De eerste gisteren bij BredaVuurwerk besteld.

    Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
    Ik had het gezien, thnx. Maar stiekum verwacht ik ze in Huizen ook nog wel masr dat is tijdelijk even afwachten, maar mocht Patrick ze kunnen leveren dan ook weer 2 om 2 :ssst:
    075

    Comment


      ik heb eigenlijk van alles 2 stuks of meer, maar dit heeft meer te maken hoe ik mijn pallet bouw, en alles in V vorm afsteek.

      Het liefst haal ik alles ook bij een verkooppunt, en in dit geval Vos in Huizen, ik ben er afgelopen jaar voor het eerst geweest, en dit is een blijvertje voor mij.

      Oorspronkelijk geplaatst door argss Bekijk bericht
      Ik heb er ook nog 1 in de reservering bij Patrick staan,maar 2 van deze parels is niet erg
      De eerste gisteren bij BredaVuurwerk besteld.
      Laatst aangepast door RemcoS; 31 January 2016, 20:36. Reden: Dislectie weggewerkt :D
      Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

      Comment


        Komen alle producten uit de zelfde fabriek? Deze heeft namelijk een top kwaliteit evenals de 120, maar veel andere nieuwkomers zijn kwalitatief toch zwaar ondermaats.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
          Komen alle producten uit de zelfde fabriek? Deze heeft namelijk een top kwaliteit evenals de 120, maar veel andere nieuwkomers zijn kwalitatief toch zwaar ondermaats.
          wat voor nieuwkomers zijn onder de maat bedoel je? van evolution?

          Comment


            evolution inderdaad, Fast&Furious Lijn onder andere. Maar het fairytail assortiment is dan weer heel goed...de producten of productie lijken niet constant. Derhalve de vraag of alle producten uit 1 en de zelfde fabriek komen.
            Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
            wat voor nieuwkomers zijn onder de maat bedoel je? van evolution?

            Comment


              Afgelopen jaarwisseling deze niet gehad. Maar wel eentje gereserveerd voor komende oud en nieuw!!
              Top bak!! Heerlijk!!
              Aftellen naar .....

              Comment


                Is de Garden Party 2(Pangu)nu precies dezelfde box als de Spectacle 100?
                Meen zoiets eens opgevangen te hebben.

                Comment


                  als het goed is niet toch? ze werken samen maar zouden niet dezelfde artikelen hebben. Maar als je het echt wil weten dan moet je beide productfilmpjes even bekijken en vergelijken.
                  GReetzzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Mundo Bekijk bericht
                    Is de Garden Party 2(Pangu)nu precies dezelfde box als de Spectacle 100?
                    Meen zoiets eens opgevangen te hebben.
                    Klopt inderdaad, of in ieder geval grotendeels hetzelfde.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                      hier is ie dan mannen:

                      Gaan er op het einde 2 cakes af of is het tempo gewoon heerlijk ?
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                        Klopt inderdaad, of in ieder geval grotendeels hetzelfde.
                        1e twee cakes misschien wel. Einde is zeker anders dan de GP2. Daar missen de salvos met crackling en de chrysantium.
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          Ik ben opzoek naar de 2015 badge, Weet iemand waar deze nu te koop is..?
                          Fuochi D'Artificio!

                          Comment


                            Welke omgeving?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht
                              Ik ben opzoek naar de 2015 badge, Weet iemand waar deze nu te koop is..?
                              Bredavuurwerk en megavuurwerkfreaks hebben er op stock

                              Comment


                                dank voor de Tips mannen!
                                Fuochi D'Artificio!

                                Comment

                                Working...
                                X