Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vanavond hebben we helaas een mail van Evolution gehad:

    Uit een steekproef is gebleken dat onderstaand item niet voldoet aan onze Evolution kwaliteitseisen en/of geldende CE. Wij zullen openstaande orders/reserveringen hierdoor niet uitleveren en zullen dit product tijdelijk of definitief uit de verkoop halen.

    Artikel: Visions of Ecstacy
    Art.nr: SSB-120-A
    Batch: 2018
    Jaar: 2018
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      Wat is de reden tot afkeur? Deze box is namelijk al een tijdje te koop.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        Jammer voor de mensen die de 2018 besteld hebben, gelukkig heb ik de 2017 besteld.

        Comment


          helaas weet ik nog niet welke ik heb besteld ^^

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
            Wat is de reden tot afkeur? Deze box is namelijk al een tijdje te koop.
            Batch 2018 gaat dit om. Batch 2017 is gewoon goed gekeurd destijds dus kunnen ze nu niet terugroepen. Als ze deze nog in de bunkers hadden staan worden die vast wel uitgeleverd aan de winkels die ze al besteld hadden, zover mogelijk, maar de nieuwe levering komt dus niet. Dus winkels die deze niet besteld hadden/ niet geleverd krijgen kunnen deze niet aanbieden.

            Dat word dus zoeken naar een winkel met een restvoorraad!

            Comment


              Dit was letterlijk de eerste box die ik besteld had dit jaar. 13 januari hahah. Als mijn winkel hem niet kan leveren ben ik benieuwd wat voor vervanger het gaat worden.

              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Batch 2018 gaat dit om. Batch 2017 is gewoon goed gekeurd destijds dus kunnen ze nu niet terugroepen. Als ze deze nog in de bunkers hadden staan worden die vast wel uitgeleverd aan de winkels die ze al besteld hadden, zover mogelijk, maar de nieuwe levering komt dus niet. Dus winkels die deze niet besteld hadden/ niet geleverd krijgen kunnen deze niet aanbieden.

              Dat word dus zoeken naar een winkel met een restvoorraad!

              Comment


                Trouwens aangezien alle andere evo artikelen nog niet in het land zijn heb ik opeens een heel raar gevoel in mijn buik

                Comment


                  Dat zo laat mogelijk invoeren is meer een centen kwestie.
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                    Trouwens aangezien alle andere evo artikelen nog niet in het land zijn heb ik opeens een heel raar gevoel in mijn buik
                    We zouden eens moeten weten hoeveel mooie producten we hebben gezien tijdens onze jaarwisselingen die nog maar een weekje van de boot waren! Afgelopen oud en nieuw had ik nieuw spul van rubro en mania (jeweetwel met die leveringsproblemen) En dat was prachtig vuurwerk! So no worries!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                      Dat zo laat mogelijk invoeren is meer een centen kwestie.
                      Ook een productie kwestie...productiedagen in China per jaar worden er ook steeds minder
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                        Vanavond hebben we helaas een mail van Evolution gehad:

                        Uit een steekproef is gebleken dat onderstaand item niet voldoet aan onze Evolution kwaliteitseisen en/of geldende CE. Wij zullen openstaande orders/reserveringen hierdoor niet uitleveren en zullen dit product tijdelijk of definitief uit de verkoop halen.

                        Artikel: Visions of Ecstacy
                        Art.nr: SSB-120-A
                        Batch: 2018
                        Jaar: 2018
                        erg jammer dat deze afgekeurd is , maar als het om de 2018 gaat zou er dan ook al meer nieuwe 2018 producten van evolution zijn aangekomen in nederland ?

                        Comment


                          Uit de mail lees ik niet dat deze in NL is afgekeurd, maar in China is blijven staan omdat Evolution het niet goed vondt. Beetje zelfde verhaal als de Noi-Z volgens mij dus.

                          Komt op mij over dat dit geen NL afkeur is iig.

                          Comment


                            Hmm, nu kreeg ik toch ook een naar gevoel in mijn buik.
                            Mij is het nog te onduidelijk..

                            Ik heb deze in augustus besteld en op de bestelbon staat er 2017 achter, om precies te zijn: 5870 |SKU: SSB-120-A| Spectacle show 120 Visions of extacy (2017)

                            Ga ik deze nou wel gewoon meekrijgen aangezien dit de 2017 batch is, of is de 2017 batch ineens ook niet goed gekeurd dit jaar???

                            Zo in mijn sas met sas..

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                              erg jammer dat deze afgekeurd is , maar als het om de 2018 gaat zou er dan ook al meer nieuwe 2018 producten van evolution zijn aangekomen in nederland ?
                              Zijn al wel aantal Batch 2018 binnen gekomen jaa, ook de 3Xheaven..

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                                Uit de mail lees ik niet dat deze in NL is afgekeurd, maar in China is blijven staan omdat Evolution het niet goed vondt. Beetje zelfde verhaal als de Noi-Z volgens mij dus.

                                Komt op mij over dat dit geen NL afkeur is iig.
                                Staan er al wel in Nederland ;)

                                Comment

                                Working...
                                X