Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nu weet ik dat inhoud niet alles zegt, maar waarom hebben 5 van de 6 cakes van de 2016 versie maar 350 gram en eentje 395? Waarom niet maximaal gevuld?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
      Nu weet ik dat inhoud niet alles zegt, maar waarom hebben 5 van de 6 cakes van de 2016 versie maar 350 gram en eentje 395? Waarom niet maximaal gevuld?
      Onze leverancier had nog geen mogelijkheid om 25gr bombettes te maken.
      En waarom vol proppen als je met minder al dit soort effecten kunt maken?

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
        Onze leverancier had nog geen mogelijkheid om 25gr bombettes te maken.
        En waarom vol proppen als je met minder al dit soort effecten kunt maken?

        Gr
        Evolution Fireworks
        Bedankt voor je snelle reactie! Kan de rest een voorbeeld aan nemen.

        Antwoord op jouw vraag: The bigger the better

        Comment


          Kun je nagaan als die volgepropt word...Chaos!!

          Comment


            En heb je ze allemaal geslagen?
            Te veel s op?

            Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht
              echt een dikke bak.

              effecten tot de grond, niet normaal.. doet niet onder voor een prof bak

              Comment


                Hier ook een film van mijn kant, niet de beste kwaliteit maar wel mooi dichtbij

                Fuochi D'Artificio!

                Comment


                  Ook van mijn kant nog een straatfilm
                  Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                    Onze leverancier had nog geen mogelijkheid om 25gr bombettes te maken.
                    En waarom vol proppen als je met minder al dit soort effecten kunt maken?

                    Gr
                    Evolution Fireworks
                    Hoi Marchel, 10 meter hoger schieten helemaal vol proppen, dan heb je pas spectacle boxen. Overigens knap wat hier al uit gehaald word, maar nog groter en voller iets meer flash erin wat door de hoogte binnen de decibellen blijft zou echt top zijn!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
                      Ook van mijn kant nog een straatfilm
                      mooi had je de 2015 of 2016 ? ik had de 2015 was echt super nu alweer de 2016 versie besteld

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
                        Ook van mijn kant nog een straatfilm
                        Wat gaat hier in het begin mis? Wat betreft effecten lijkt het de 2016 versie, echter hij begint met salvo's en de tijdsduur is veel korter dan de 2016 versie. Overslag?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
                          Wat gaat hier in het begin mis? Wat betreft effecten lijkt het de 2016 versie, echter hij begint met salvo's en de tijdsduur is veel korter dan de 2016 versie. Overslag?
                          Als ik mij niet vergis was dit de 2015 versie heren. Inderdaad een overslag.. maar echt een straf is het niet toch ?
                          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
                            Wat gaat hier in het begin mis? Wat betreft effecten lijkt het de 2016 versie, echter hij begint met salvo's en de tijdsduur is veel korter dan de 2016 versie. Overslag?
                            Tip van de dag.
                            Ik snij altijd de bovendste karton en flappen van de doos af.
                            De lange delen passen altijd precies tussen de cakes.
                            Probleem van doorslag opgelost.
                            Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad.

                            Gr
                            Marchel
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                              Tip van de dag.
                              Ik snij altijd de bovendste karton en flappen van de doos af.
                              De lange delen passen altijd precies tussen de cakes.
                              Probleem van doorslag opgelost.
                              Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad.

                              Gr
                              Marchel
                              Klopt idd doe dit ook altijd

                              Comment


                                @ Marchel mogen we nog een mooie uitbreiding verwachten in de Spectacle serie?

                                Comment

                                Working...
                                X