Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sonnet 9

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb mij laten verleiden door de super sexy om doos. Het product straalt gewoon klasse uit. gelukkig heb ik ook niet de hoofdprijs betaald.
    Klapchi

    Comment


      mm had ook hele hoge verwachtingen

      Comment


        Ik vrees er steeds meer voor dat de nieuw kokers van EVO niet zo goed presteren als we normaal gewend zijn

        Comment


          Dikke tegenvaller zeg, zoals eigenlijk de gehele lijn
          Gelukkig heb ik mij alleen laten verleiden deze te kopen, idd opstoken en vergeten.

          Comment


            Hmm voor de duurste single shots in de collectie vallen ze tegen. Ze zijn niet slecht, maar verre van toppers. Heb ze voor 35 euro en dan doet het wat minder pijn.
            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

            Comment


              Aj, dat ziet er niet top uit, erg mager effect helaas.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Gekregen als vervanger bij de intratuin terwijl ik hem gister had besteld.. als die echt zo slecht is wordt ik leip...

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                  Ik vrees er steeds meer voor dat de nieuw kokers van EVO niet zo goed presteren als we normaal gewend zijn
                  Zou dit dan toch met de gbv weco strategie te maken hebben?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door StefVB Bekijk bericht
                    Zou dit dan toch met de gbv weco strategie te maken hebben?
                    Nee, allemaal al in productie genomen voor de samenwerking met GBV, met kwaliteitsbeheer door Gilbert en Marchel zelf, zoals dat ook zal blijven in de samenwerking.

                    Comment


                      Losse bombettes, kleine effecten. Voel me wel bekocht en niet veilig helaas,..

                      Comment


                        Deze vanmiddag op kunnen pikken voor €30,- per doos(je). Voor dat geld kunnen ze niet heel erg tegenvallen, toch?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
                          Deze vanmiddag op kunnen pikken voor €30,- per doos(je). Voor dat geld kunnen ze niet heel erg tegenvallen, toch?
                          Heel eerlijk? Ik zou ze zelfs voor 30 euro laten staan. 15 euro erbij en dan heb je 12 Funke/Luypaers.

                          Comment


                            Zag hem vanochtend ook staan, erg mooi product en dan ook nog een 50mm maar het effect komt niet overeen met de looks

                            Comment


                              Zooo, dat is niet best, voor mij absoluut niet EVO waardig. Heb meerdere jaren EVO gehad, en was altijd meer dan tevreden!! We kunnen nu allemaal Marchel aan gaan vallen, maar dit EVO jaar staat symbool voor de wispelturige Chinees! Helaas heeft elke importeur hier last van! Kijk maar naar de voorbeelden uit het verleden van andere importeurs. Ik hoop dat Marchel en Gilbert dit recht kunnen zetten in
                              China!

                              Comment


                                Wellicht idd niet de grootste effecten. Maar al met al lijkt het alsnog prima in orde te zijn. Ik snap de vele mensen niet die altijd op basis van 1 filmpje direct spreken over "super slecht, ik voel me genept" en dergelijke reactie.
                                Vuurwerk is en blijft altijd een gok of het presteert zoals je wilt. Soms heb je geluk, soms is het iets minder dan verwacht. Adem halen en weer doorgaan...
                                -Step outside the box to see the real picture-

                                Comment

                                Working...
                                X