Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sonnet 9

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het is toch het laatste jaar, lijk mij beter om ze voor dumpprijzen te verkopen dan om ze voor showtjes te gaan gebruiken / verkopen. Als showschieter zou ik dan veel eerder voor andere producten gaan dan voor een aangepaste F3 singleshot. Gooi ze lekker in een actie voor €30,- per doosje en je raakt ze misschien nog wel kwijt.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Het is toch het laatste jaar, lijk mij beter om ze voor dumpprijzen te verkopen dan om ze voor showtjes te gaan gebruiken / verkopen. Als showschieter zou ik dan veel eerder voor andere producten gaan dan voor een aangepaste F3 singleshot. Gooi ze lekker in een actie voor €30,- per doosje en je raakt ze misschien nog wel kwijt.
      Dat is iets wat tijdig door de importeur zelf geïnitieerd zal moeten worden. Als winkelier speel je op safe en bestel je gaandeweg de verkoopdagen niet meer bij.

      Comment


        Hmm.. misschien dat ze deze nog snel even hebben gefabriceerd om er nog snel wat geld aan te verdienen en dus niet naar de kwaliteit hebben gekeken. Nogmaals, iedereen kan toch zien dat dit gewoon de meest simpele effecten zijn die je kunt bedenken.

        Comment


          Ja, nee... Dit is hem net (echt) niet. Valt gewoon tegen. Zeker voor de EVO standaard die we mogen hanteren bij deze importeur. Helaas.

          Comment


            Op hoeveel meter afstand is dit, 100 meter voor 50mm? Ik denk dat als je er met je snuffertje bovenstaat het er wel goed uitziet. Sommige effecten komen niet helemaal goed uit de verf dat wel. Zou je 69 moeten betalen dan is dat idd te duur.
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              Ik vond deze tijdens de demo in september niet eens zo slecht. Ik gok dat de afstand tot de vlotten toen 50m was. Het ene effect was beter dan het andere, maar voor 40,- doe je volgens mij geen miskoop.

              Comment


                We zullen het zien in de straat, ik film ze wel

                Comment


                  Heb ze besteld. Ben zeer benieuwd naar de burst. Heb ze nog niet eerder gezien.
                  Brrrap, lekker knallen

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door groningerpyro Bekijk bericht
                    Heb ze besteld. Ben zeer benieuwd naar de burst. Heb ze nog niet eerder gezien.
                    That makes 18 million of us

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                      Ik denk dat Weco gewoon Evo heeft overgenomen en nu alles zelf importeert. Verklaart ook wel het kwaliteitsverschil. Hoe dan ook, ik was al zeer negatief over de samenwerking omdat dit niet ten goede komt voor de freak en ik denk dat ik gelijk heb gekregen. Matige kwaliteit en torenhoge prijzen hanteren. Zeer jammer allemaal.
                      ik denk, ik denk
                      je doet alleen maar aannames man.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                        ik denk, ik denk
                        je doet alleen maar aannames man.
                        Mijn eerste gedachte: pff, waar val je over? Gelukkig staat het hele forum niet vol met aannames. Ik moet er niet aan denken wat voor een ellende dat zou zijn. Lees: we doen het allemaal in meer of mindere mate.

                        Inhoudelijk: zal ik dan maar zeggen dat dat wat Grizmo Raizor aanneemt ook daadwerkelijk (deels) zo is.

                        Comment


                          Als pangu met matig materiaal komt volgend jaar weet ik genoeg

                          Comment


                            Los van wat hier allemaal wordt verkondigd, waarom verklaart de inmenging van GBV het (ogenschijnlijke) kwaliteitsverschil ten opzichte van vorig jaar en/of jaren ervoor? Dezelfde mensen zijn nog steeds verantwoordelijk voor de ontwikkeling, productie en kwaliteitscontrole.

                            Comment


                              Het staat idd geheel los van GBV Evolution is gewoon een merk wat inmiddels geregistreerd is en onder licentie door GBV op de markt wordt gebracht.
                              Wat betreft kwaliteit zou er niks veranderd moeten zijn, echter kan het altijd voorkomen dat een product minder presteert dan beoogd, echter kan het ook voorkomen dat het beter presteert.
                              Het is en blijft handwerk in China, en we proberen uiteraard te waken over de kwaliteit.
                              Producten die niet zijn zoals beoogd worden uiteraard elk jaar meegenomen in een evaluatie met onze producenten.

                              gr
                              Marchel
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                                ik denk, ik denk
                                je doet alleen maar aannames man.
                                Sinds wanneer mag je niet je mening geven? Waarom denk je dat ik schrijf dat ik iets denk, dat is iets heel anders dan aannames kerel.

                                Comment

                                Working...
                                X