Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bij mij zitten de labels op de zijkant, op labels staat netjes 1 tm 4.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Fruttie Bekijk bericht
      Ik heb de snowstorm box gehaald dit jaar maar valt me op dat de bovenzijde van de 4 potten identiek is?
      op elke pot staat "SSB-100-D"

      Hoe weet ik nu wat de beginpot is? Bij zusterpot Solar Storm had ik dit niet en waren ze netjes van A tot D gelabeld (of 1 tot 4).

      Heb ik nu 4 dezelfde potten of wat? :o
      Als je goed kijkt is de finale cake voorzien van een kleine toevoeging 4. Zal ff foto posten

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_164525.jpg
Vertoningen:1
Grootte:239,5 KB
ID:	1577707

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
        Als je goed kijkt is de finale cake voorzien van een kleine toevoeging 4. Zal ff foto posten

        [ATTACH=CONFIG]51957[/ATTACH]
        Ja dat zag ik ook nog. Ging daar dus maar vanuit. Thx voor de uitleg allemaal

        Comment


          Ik kreeg de tip om hem niet te dicht bij weinigen af te steken. Maar deze box heeft toch niet iets anders bijzonders dan de gemiddelde box??

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
            Als je goed kijkt is de finale cake voorzien van een kleine toevoeging 4. Zal ff foto posten

            [ATTACH=CONFIG]51957[/ATTACH]
            Heb je niet de compound? Ik heb alleen ligt bij cake 1 en 4, maar niet.

            Comment


              Mooie box, maar ik vond de 100sh versie toch wat indrukwekkender. Tempo was wat beter en ook de crackling was anders.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
                Mooie box, maar ik vond de 100sh versie toch wat indrukwekkender. Tempo was wat beter en ook de crackling was anders.
                Heb je hem toevallig wel op film? Ben toch erg benieuwd hoe deze zich verhoudt tot de originele versie

                Comment


                  Vond dit blok phenomenaal wat een keiharde burst en prachtige gouden crackling absolute topper van Evo!

                  Comment


                    Ik schoot deze na de Zena Triumph en Doube Gold en vond deze dan toch wat tegenvallen qua prijskwaliteit verhouding tov eerder genoemden. Kan ook komen door de enorme vertragingen in mijn compound. Ernstig slecht gekoppeld deze. De finalecake was overigens wel subliem.

                    Comment


                      Had vorig jaar de 100 shot . Nu deze toch wat minder maar nog steeds prima bak . Maar ik heb het gevoel dat alles van EVO wat ingeleverd heeft dit jaar

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                        Heb je hem toevallig wel op film? Ben toch erg benieuwd hoe deze zich verhoudt tot de originele versie
                        Helaas niet op film. Maar zal vast niet lang duren voordat iemand anders hier een straatfilm post.

                        Comment


                          Ik denk dat ik hem wel op film heb gezet, hele toffe bak maar er was iets teveel mist eigenlijk..

                          Comment


                            vorig haar de 100sh dit jaar de 80sh.
                            100sh was inderdaad beter kwa 'luchtvulling' maar bij de 80sh was het blauw weer mooier.
                            ik heb voor de 80sh 80 euro betaald en betaalde voor de 100sh 100 euro dus al met al is het om het even denk ik.

                            Comment


                              Hele gave bak! Het blauw was zekers mooi. De pauzes vond ik niet hinderlijk. Die zette het publiek 3 keer op het verkeerde been daardoor 4 keer uitroepen van bewondering. Overgangen ietsje versnellen zou wel nog gaver zijn.

                              Comment


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20200101-WA0106.jpg
Vertoningen:1
Grootte:108,0 KB
ID:	1578122

                                De enige echte snowSTRom 2.0

                                Comment

                                Working...
                                X