Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Snowstorm 2.0

    Artikelnummer: 2730
    Artikelnaam: Snowstorm 2.0
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 80 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: Snowstorm, 80 shots compound met 30mm tubesize. Rood, blauw, prachtige kleuren, spectaculaire crackling effecten, deze keiharde box heeft het allemaal!

    Tube diameter: ...mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: € 199,00
    Folderprijs: € 159,00
    Onlineprijs: € 129,00
    Freakprijs: Vraag je lokale dealer

    O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl





    Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 16 October 2022, 14:58. Reden: Video toegevoegd
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hoop dat deze net zo presteert als de 100 shots non compound. Maar komt denk ik wel goed met 25 gram per shot. Ondanks dat ik al 2 snowstorm batch 2018 heb besteld denk ik dat ik ook gelijk de compound versie ga testen dit jaar

    Comment


      #3
      Nice! ben erg benieuwd naar de compound
      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        #4
        Jammer dat hier een 80 schots versie van is gemaakt in compound... hoop niet dat de oude eruit gaat, maar dit vermoed ik wel nu er een "compound" is. Voor ons niet ideaal vind ik vanwege de vertraging, maar een stuk veiliger voor de gemiddelde consument (wat ik soms zie in de straat... schrik ik echt van en compound is wel de oplossing). De prijs zal niet veel anders zijn denk ik, maar had liever een 100 shots gezien.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
          Jammer dat hier een 80 schots versie van is gemaakt in compound... hoop niet dat de oude eruit gaat, maar dit vermoed ik wel nu er een "compound" is. Voor ons niet ideaal vind ik vanwege de vertraging, maar een stuk veiliger voor de gemiddelde consument (wat ik soms zie in de straat... schrik ik echt van en compound is wel de oplossing). De prijs zal niet veel anders zijn denk ik, maar had liever een 100 shots gezien.
          Dit is inderdaad de vervanger van de oude Snowstorm. In eerste instantie baalde ik daar ook wel van, want ik vond de Snowstorm de beste box die ik afgelopen jaarwisseling had. De nieuwe versie is 25gr per shot waarbij er azuur blauwe dahlia's aan het effect zijn toegevoegd. Compound vind ik persoonlijk wel ideaal. Alleen de aanpassing naar 80 shots is zonde.

          Comment


            #6
            Deze moet ik zeker weer hebben, de 1.0 was vorig jaar al een topper.

            Comment


              #7
              Vind hem nu toch echt wel next level hoor. Gaat op de lijst.
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #8
                Ziet er goed uit.

                Comment


                  #9
                  Ik had stiekem gehoopt dat de versie zou zijn zonder crackling.
                  Maar dat is dus helaas niet zo.
                  Maar het is een blijft een pracht bak.
                  Maar ik hou nou eenmaal niet van.....
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #10
                    Filmpje Snowstorm 2.0

                    https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                    Comment


                      #11
                      Dit is zeker een mooie toevoeging aan de snowstorm! Ben benieuwd naar de prijs aangezien het aantal shots wel wat minder is geworden.

                      Comment


                        #12
                        Wat meer tempo op het eind had leuk geweest of 10 sh finale

                        Comment


                          #13
                          De box is voor mij een musthave
                          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                          Comment


                            #14
                            Dit blijft een mooi en uniek effect.

                            Comment


                              #15
                              Ziet er weer dikke prima uit, staat op de lijst voor dit jaar. Zeker voor de prijs prima te doen. Heb op fb pagina van Orthen gelezen dat de verwachte prijs tussen de 20 a 30 euro lager ligt vergeleken met de 100 shots versie. Weet niet of dit gerekend is vanaf de adviesprijs of de freakprijs

                              Comment

                              Working...
                              X