Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evo Bomber [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Als de productie in de buurt komt zie ik er wel een paar in de straat verschijnen
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Zeker een lekkere box en in mijn ogen een zeer goede concurrent voor de Smash box 2 van Pangu! Eigenlijk een variant op The Corolla alleen dan met een kleiner kaliber en ietsjes meer gevarieerd.

      Comment


        #33
        Hiervan staan er zeker 2 op het lijstje. Heerlijke ram bak.

        Comment


          #34
          Vind deze ook errrrug gaaf en mooi! Lekker al die kleuren en hij gaat maar door. Dit was compound toch? Vertragingen vallen ( bijna ) niet op

          Comment


            #35
            De kleuren komen echt goed over op film, super helder. Ik zie zelfs de kleuren oranje/geel en paars en dat zijn kleuren die we nog niet heel veel tegenkomen. Ook de kleur blauw ziet er lekker fel uit. Ik ben een groot fan van heldere kleuren en die combineren erg goed met de crackling willows. Het is misschien wat vroeg om te zeggen, maar als de EVO Bomber zo in de straat presteert en als ik daarin de freakprijs en het stemgedrag bij de polls meeneem, dan zou dit zomaar een box kunnen zijn die in januari veel stemmen gaat krijgen. Ik kijk alvast uit naar de demo en/of shows, want ik denk dat de EVO Bomber in meervoud niet misstaat in een finale!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Super mooie kleuren, als de producten in de straat hetzelfde presteren als op film dan zitten er een paar mooie pareltjes tussen.

              Comment


                #37
                2 bij elkaar aansteken, en je hebt een dikke finale!

                Comment


                  #38
                  Hele leuke box met die kleuren en time rain willow. En voor de prijs waarvoor hij nu te krijgen is een topper. Nu nog even productie afwachten.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                    De kleuren Blablablablabla. Ik kijk alvast uit naar de demo en/of shows, want ik denk dat de EVO Bomber in meervoud niet misstaat in een finale!
                    Deze gok heb ik inderdaad genomen en dit staat dus op de planning
                    Youtube: Fuse & Cues

                    Comment


                      #40
                      en toch......ik wel hem eerst op de demo zien
                      Vanaf een china film bestel ik nooit een cake tenzij het een straatfilm hier in nl oid is...

                      Wel een prachtbak zo hoor!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                        en toch......ik wel hem eerst op de demo zien
                        Vanaf een china film bestel ik nooit een cake tenzij het een straatfilm hier in nl oid is...

                        Wel een prachtbak zo hoor!
                        En je hebt alle tijd nog! Eind deze maand komen de nieuwe Rubro producten weer op het forum en krijg je weer de Mania actie. Ik wacht lekker met bestellen tot oktober.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          En je hebt alle tijd nog! Eind deze maand komen de nieuwe Rubro producten weer op het forum en krijg je weer de Mania actie. Ik wacht lekker met bestellen tot oktober.
                          Jij had toch je hele bestelling al gedaan en compleet in januari?
                          Ik zei toch dat er nog wel wat bij zou komen haha.

                          Comment


                            #43
                            Ik moet zelfs bekennen dat mijn budget eigenlijk al ongeveer vol was in april!

                            Verder vindt ik dit prijs/kwaliteit een echte stopper, staat op de lijst bij een eventuele meevaller!

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                              Jij had toch je hele bestelling al gedaan en compleet in januari?
                              Ik zei toch dat er nog wel wat bij zou komen haha.
                              Hahahaha altijd hetzelfde liedje.. zolang m'n vriendin maar niet hoort hoeveel alles gekost heeft dan zit alles goed.

                              Comment


                                #45
                                Iemand die weet hoeveel gram Nem deze box heeft?
                                2024 >> 25

                                Comment

                                Working...
                                X