Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evo Bomber [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze is al geschoten door iemand en hij is gewoon ontzettend goed

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
      Zo worden de Evo Bombers geleverd aan de winkeliers[ATTACH=CONFIG]43643[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]43645[/ATTACH]
      Zijn inderdaad met kooi, praat nu even voor mezelf maar vind het niet meer als normaal dat je de kooien als winkelier eraf haalt, of je moet de artikelen echt voor dumpprijzen gekocht hebben. Maar als normale consument vind ik echt dat de kooien eraf gehaald moeten worden, anders staat de klant net voor 0:00 met een kooi in zn handen ipv een compound box
      https://www.houtse-bazar.nl

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
        Deze is al geschoten door iemand en hij is gewoon ontzettend goed
        Heeft hij ook een filmpje?
        https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

        Comment


          Heb ik inderdaad. Maar die kan ik hier momenteel niet plaatsen aangezien een bekend lid herkenbaar op beeld staat. Hij is zn geld dubbel en dwars waard

          Comment


            Oké jammer! Ik zie hem morgen wel
            https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
              Zijn inderdaad met kooi, praat nu even voor mezelf maar vind het niet meer als normaal dat je de kooien als winkelier eraf haalt, of je moet de artikelen echt voor dumpprijzen gekocht hebben. Maar als normale consument vind ik echt dat de kooien eraf gehaald moeten worden, anders staat de klant net voor 0:00 met een kooi in zn handen ipv een compound box
              Met het juiste gereedschap heb je een kooi ook binnen 10 tellen verwijderd.

              Comment


                Bij mij geen kooi. Service van de zaak.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                  Deze is al geschoten door iemand en hij is gewoon ontzettend goed
                  Finale waardig( laatste box vd nacht) of op een eerder moment

                  Comment


                    Ik weet niet wat voor boxen je nog meer hebt kerel... hij doet iig niet veel onder voor het China filmpje... als je de overbelichting een beetje wegdenkt

                    Comment


                      Ga er nou gewoon vanuit dat als een zeer actief lid zegt dat hij goed is, dat hij ook daadwerkelijk goed is..
                      Ghoost, alle vertrouwen in je ;)

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                        Finale waardig( laatste box vd nacht) of op een eerder moment
                        Zit natuurlijk niet echt een finale in..is meer 1 strak tempo. Zou deze zelf eerder rond 12 uur schieten

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                          Zit natuurlijk niet echt een finale in..is meer 1 strak tempo. Zou deze zelf eerder rond 12 uur schieten
                          Mwa dat is wel zo, thanks. Eens goed filmpjes kijken morgen voor de juiste finale box

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                            Mwa dat is wel zo, thanks. Eens goed filmpjes kijken morgen voor de juiste finale box
                            Heb je een overzicht in het lijstjes topic gepost? Dan kan ik eventueel ook nog wat suggesties doen

                            Comment


                              Ben zeer benieuwd naar deze de afwerking ziet er ook strak uit.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                                Heb je een overzicht in het lijstjes topic gepost? Dan kan ik eventueel ook nog wat suggesties doen

                                ja pagina 61 volgens mij
                                al zijn er wel wat wijzigingen.

                                Transbomer niet geleverd gekregen, dit is nu een Serenity geworden.
                                En de Graits box bij Orthen is de Limited Edition 2 van Evolution.

                                Ik heb zelf het idee om met de Pangu, On the Beat te eindigen.
                                En de Evo Bomber om en nabij 00:00 uur

                                Comment

                                Working...
                                X