Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noi-Z [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik weet het! Deze komt als finale achter m'n eigen verzonnen box. Geweldige finale box

    Comment


      #47
      Wat een heerlijke cracklingbak zeg! Zoals velen al zeggen: prima finalebak.
      De finale had wat mij betreft wel nog iets meer geweld mogen hebben
      Ik heb een kort lontje.......

      Comment


        #48
        echt wel een mooi doosie
        365 days a year pyromaniac

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
          Wat een heerlijke cracklingbak zeg! Zoals velen al zeggen: prima finalebak.
          De finale had wat mij betreft wel nog iets meer geweld mogen hebben
          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
          De laatste 3 rijen zullen minimaal dubbel zo snel op elkaar volgen..
          Dus 3 rijen binnen 3sec.
          Dat mag dus ook inderdaad wel. De z-shape ervoor is heel mooi alleen heb ik m'n chrys liever in fanshape luchtvullend. Desalniettemin heel erg mooie crackling bak!

          Comment


            #50
            Lekkere box wederom zeg. Schiet lekker breed en mooi vullend in de lucht.

            Comment


              #51
              Heerlijke bak. Evo is goed bezig zeg

              Comment


                #52
                Ook weer een heerlijke, hier word het vrouwtje blij van.

                Comment


                  #53
                  Nee onzin wat hier stond; er bursten maar een paar bombettes op ongelijke hoogte. Mensenwerk.

                  Benieuwd naar de timing van laatste 3 salvo's en hoe het met compound loopt.
                  Laatst aangepast door Richardus; 9 August 2018, 18:33.

                  Comment


                    #54
                    Als ie precies zoals op t filmpje presteerd dan heb ik niks te zeuren. Dat zou jammer zijn.
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment


                      #55
                      WAUW.. Evolution... Ik wacht al jaren, werkelijk jaren op een dergelijke Nederlandse cakebox als deze! EINDELIJK!!! Persoonlijk had ik liever I-Shape gezien, maar dit is ook helemaal goed!
                      Hier kijkt de freak en "normale consument" echt wel naar uit!!

                      Gewoon ook lekker in 30mm! Zo hoort het!

                      Voor mij geen vuurwerk dit jaar, maar deze staat genoteerd voor 2019/2020!

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                        WAUW.. Evolution... Ik wacht al jaren, werkelijk jaren op een dergelijke Nederlandse cakebox als deze! EINDELIJK!!! Persoonlijk had ik liever I-Shape gezien, maar dit is ook helemaal goed!
                        Hier kijkt de freak en "normale consument" echt wel naar uit!!

                        Gewoon ook lekker in 30mm! Zo hoort het!

                        Voor mij geen vuurwerk dit jaar, maar deze staat genoteerd voor 2019/2020!
                        Hoe kan dat nou, geen vuurwerk voor dit jaar. Alsof jij helemaal niks gaat kopen en/of afsteken. haha

                        Maar dit is echt een topbak en idd 1,2" zoals het gewoon hoort. Denk dat je hiermee zeer zeker in de buurt gaat komen zoals men op het filmpje ziet.

                        Comment


                          #57
                          De verwachtingen zijn hoog! Was ik al een beetje crackling moe aan het worden, maar nu ik dit weer zie denk ik, deze bak moet er komen!
                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                            Ook weer een heerlijke, hier word het vrouwtje blij van.
                            Hier ook eentje die gek is op crackling, en deze heeft nog als extra die gekleurde tail. Mooi blokje om in de gaten te houden.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #59
                              vette bak maar wil eerst demo zien. ook deze film is ge-edit namelijk

                              greetzzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                                vette bak maar wil eerst demo zien. ook deze film is ge-edit namelijk

                                greetzzz
                                Ik had precies hetzelfde gevoel. Wist het niet zeker. Maar met evo heb ik hier geen twijfels over. Voor de 107 euro waarvoor deze verkrijgbaar is, durf ik de gok wel te nemen. Heerlijke chaos in de straat.

                                Comment

                                Working...
                                X