Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noi-Z [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Als je eenmaal Evo hebt geproefd, dan wil je meer! Spannend al die nieuwe boxen weer!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
      Laat maar komen die filmpjes. Heb er alle vertrouwen in. Vorig jaar voor het eerst Evolution. Dit jaar wil ik nog meer Evolution.Het moge duidelijk zijn dat Evolution me zeer goed is bevallen.
      Ik heb evolution al aantal jaar en op een enkel artikel na hebben ze alle top kwaliteit, van cakes tot boxen, prachtig vuurwerk en betaal er graag wat extra voor.

      Comment


        #18
        Idd als het goed is heb ik er ook wel wat meer voor over.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #19
          Voor het eerst afgelopen oudjaar vuurwerk van evolution gehad. Dit prachtig jong bedrijf heeft mij zeker niet teleurgesteld maar werkelijk in alle opzichten zeer positief verrast. Heb zeker vertrouwen in de compound producten die evolution op de markt brengt. Ik ben een groot van van cry crackling mits goed uitgevoerd. Ben reuze benieuwd. Heb wel 1 vraag. Wat bedoeld men met triple sequence fan finale? Wat mogen we hiervan verwachten?

          Ik heb volle vertrouwen in evolution. Toch moet ik het vragen. Please, laten ook jullie’s nieuwe producten ons verassen ben groot fan van dit prachtig bedrijf sinds 2017/2018

          Top!!!

          Comment


            #20
            Die nieuwe compound boxen van evo zien er alleen al mooi uit, ben zeer benieuwd naar de beelden en de prijzen. Al vrees ik dat dit soort blokken al gauw € 150 of meer kosten

            Comment


              #21
              Bereken hem is per schot en vergelijk hem dan met de Crackling chry 2.0.. hij zal idd rond die prijsklasse liggen!

              Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
              Die nieuwe compound boxen van evo zien er alleen al mooi uit, ben zeer benieuwd naar de beelden en de prijzen. Al vrees ik dat dit soort blokken al gauw € 150 of meer kosten

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                Heb wel 1 vraag. Wat bedoeld men met triple sequence fan finale? Wat mogen we hiervan verwachten?

                Ik heb volle vertrouwen in evolution. Toch moet ik het vragen.
                Waarschijnlijk dat er 3 rijen uit de cake als finale worden gebruikt
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
                  Bereken hem is per schot en vergelijk hem dan met de Crackling chry 2.0.. hij zal idd rond die prijsklasse liggen!
                  Die kans is inderdaad groot, al komen er een hoop andere factoren om de hoek kijken. De CE keuring hoeft maar één keer, label maar 1x, etc. Aan de andere kant zal een product in het eerste jaar een stukje ontwikkelingskosten terug moeten verdienen, én is het compound.

                  We wachten af...

                  Comment


                    #24
                    Leuk gevonden die naam! --> Noisy + Z-shape = Noi-Z
                    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                      Waarschijnlijk dat er 3 rijen uit de cake als finale worden gebruikt
                      Dat zou kicken zijn!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                        Heb wel 1 vraag. Wat bedoeld men met triple sequence fan finale? Wat mogen we hiervan verwachten?

                        Ik heb volle vertrouwen in evolution. Toch moet ik het vragen.
                        Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                        Waarschijnlijk dat er 3 rijen uit de cake als finale worden gebruikt
                        Correctie, de laatste 3 rijden zullen ontzettend snel (in sequence) worden afgevuurd.
                        Kan jullie vertellen dat dit wel een toppertje word als je van crackling houd
                        https://www.houtse-bazar.nl

                        Comment


                          #27
                          Op de Facebook pagina van Evolution Fireworks zijn de afgelopen week een aantal screenshots verschenen van een aantal films van de nieuwe artikelen uit de Evo Specials lijn, zo ook van de Noi-Z. Voor de mensen zonder Facebook hierbij een aantal screenshots.



                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Staat voor €115 op een freaksite.
                            Laatst aangepast door pyrofan#1; 28 July 2018, 20:25. Reden: Reclame
                            31/12 Knalle als een malle!

                            Comment


                              #29
                              Lijkt mij een prima prijs voor een 108sh 30mm blok, ben benieuwd naar de nieuwe evo blokken!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
                                Staat voor €115 op een freaksite
                                Ook van dit artikel ligt de normale adviesverkoopprijs hoger
                                Laatst aangepast door pyrofan#1; 28 July 2018, 20:26. Reden: Quote aangepast
                                https://www.houtse-bazar.nl

                                Comment

                                Working...
                                X