Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Corolla [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht


    Wow wat was dit een topper, vooraf was ik al erg enthiousiast over deze box, toen hij op de demo van orthen geschoten werd, begon de twijfel toe te slaan, maar nu ik hem toch zo gezien hebt is het gewoon een topper, volgend jaar weer!!
    Duisland vuurwerk is voor homo's !
    Hahahahhaha Lekker gezegd in de film. Top bak.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
      Volgensmij mis je hier de eerste cake en ben je begonnen met filmen vanaf cake 2. Ik tel 3 cakes... Niks mis mee, maar ik geef het even aan wat inhoudt dat deze zelfs iets langer duurt
      Klopt cake 1 staat op een ander filmpje, tijdens het filmen ging er iets niet goed waardoor de opname stopte, gelukkig kon ik daarna wel de rest door filmen moet ff kijken of ik het filmpje van cake 1 in dit filmpje kan plakke

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
        Hahahahhaha Lekker gezegd in de film. Top bak.
        Haha dit was ik zelf niet dat was me broer die maakte een geintje naar ze kameraad toe die wat duits vuurwerk had

        Comment


          Lekker tempo Wellicht voor volgend jaar. Ik had Angel Dust, maar dat tempo was net te laag voor mij.

          Comment


            Ik had de Limited Edition 1 en The Corolla doorgelont, waarbij de bedoeling was dat de een na de ander zou gaan. Waarschijnlijk ergens in de box overslag, want the Corolla stond als een malle alles eruit te blazen. Zag er wel heftig uit maar het werd wel een ratjetoe zo

            Jaarwisseling 2018/2019 in Almere. Gefilmd met een actioncam.De boxen die ik nu even kan herinneren ;) 02:48 - Evolution Limited editon 1 en Evolution the Co...


            (vanaf 2:48)

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
              Hahahahhaha Lekker gezegd in de film. Top bak.
              Hahaha, erg leuk.
              Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

              Comment


                Kruitkoorts !

                Comment


                  Prijs voor 2019:

                  Adviesprijs: 175 euro
                  Onlineprijs: 134,95 euro

                  Comment


                    --> Vuurwerkevents.nl <--

                    Comment


                      Wat vonden de demo gangers van deze box, lijkt op bovenstaande film wel dat de afstand tot het vuurwerk aanzienlijk is.

                      Comment


                        Deze box heeft een hoog tempo wat mij echt aan prof doet denken en ook een prima burst. Verder zijn de boeketten voor 30mm klein uitgewerkt en vind ik persoonlijk tips bij een goudboeket echt afschuwelijk.

                        Comment


                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Make Fireworks Great Again!

                            Comment


                              Vond dit zelf 3x niks, kleine boeketten en een te snel tempo waardoor het een ratjetoe wordt.

                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                2x The Corolla Straatfilm 2019/2020

                                Comment

                                Working...
                                X