Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Corolla [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ik heb hem zojuist gefilmd in Aalsmeer
    Ik vond het een heel aardige box! De boeketten zijn flink groot en netjes uitgewerkt. De knal was wel erg hard. Beetje 4 gram flash-achtig hard...dus dat vond ik wel verdacht, als je bedenkt dat de box in Orthen gisteren tegenviel.
    Maar wellicht gewoon variatie binnen de productie, dat dit toch gewoon productie was en geen sample.

    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #92
      Als ie zo presteert heb je toch een superbak in de straat hoor!

      Comment


        #93
        Bedankt voor het delen van de film DarkSoul. Vanavond ook The Corolla in actie gezien en ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg heb genoten van deze box. Het blijft speculeren en alleen Fuego of Evo kan dit bevestigen of ontkrachten, maar ik vermoed dat het hier ging om een sample, daar de burst duidelijk harder was dan de overige producten die zijn geschoten tijdens de demo. Ik hoop echter dat dit gewoon productie was, want alles klopte. De comet tails, color tips als het Corolla effect waren allen perfect uitgevoerd en ook het constante tempo kon ik erg waarderen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
          Ik heb hem zojuist gefilmd in Aalsmeer
          Ik vond het een heel aardige box! De boeketten zijn flink groot en netjes uitgewerkt. De knal was wel erg hard. Beetje 4 gram flash-achtig hard...dus dat vond ik wel verdacht, als je bedenkt dat de box in Orthen gisteren tegenviel.
          Maar wellicht gewoon variatie binnen de productie, dat dit toch gewoon productie was en geen sample.

          Stond vlak achter je, maar heb je niet herkend

          Voor mij eens van de favorieten van de avond!
          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

          Comment


            #95
            Blijft een dubbeltje op z'n kant dit hoor, ik krijg steeds meer kruitkriebels voor de jaarwisseling en de ervaringen dan

            Comment


              #96
              Als ik de films vergelijk zie je bij orthen vertraging tussen het aantal schoten, bij Aalsmeer zie je dat niet dus daar is het een sample en bij orthen productie.

              Maar kan het mis hebben, het is een mooie bak maar had er meer van verwacht.

              Comment


                #97
                In Aalsmeer was elke cake afzonderlijk voorzien van een ontsteker, en drukten ze die handmatig weg. Dat idee kreeg ik tenminste. Dus als ze op het juiste moment op de knop drukten, was er geen pauze te zien.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #98
                  Dan zat er wel iemand aan de knoppen met een inconsequent reactie vermogen. Bij veel boxen was er duidelijke pauze.
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                    In Aalsmeer was elke cake afzonderlijk voorzien van een ontsteker, en drukten ze die handmatig weg. Dat idee kreeg ik tenminste. Dus als ze op het juiste moment op de knop drukten, was er geen pauze te zien.
                    We gaan het de 31ste zien, maar in orthen live gezien en voor mij de minste nieuwe bod van evo. Maar zijn te veel verwend denk ik ��

                    Comment


                      Comment


                        waaide het gisteren ook tijdens de demo? Ik heb soms de indruk dat op de filmpjes het goud wat sneller verwaaid. En dat hierdoor boeketten wat kleiner blijven of moeite hebben om volledig eruit te knallen.
                        Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
                        greetzz
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                          waaide het gisteren ook tijdens de demo? Ik heb soms de indruk dat op de filmpjes het goud wat sneller verwaaid. En dat hierdoor boeketten wat kleiner blijven of moeite hebben om volledig eruit te knallen.
                          Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
                          greetzz
                          Er stond aardig wat wind inderdaad, meeste producten hadden daar last van. Bij Fuego was dit een van de toppers, bij Orthen vond ik hem wel aardig. Ik ben benieuwd naar de ervaringen na de jaarwisseling, kan een potentiële topper zijn.

                          Comment


                            Toch weinig aangeschaft hier? Apart, waar blijven de fooootooooo's

                            Comment


                              Ik heb em dit jaar

                              Comment


                                Ik heb hem ook dit jaar. Filmpje volgt uiteraard

                                Comment

                                Working...
                                X