Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Branco [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze dit jaar toch maar eens aanschaffen

    Comment


      Weet iemand de afmetingen van deze box?
      Dan kan ik een plank op maat maken om een aantal van deze achter elkaar te knopen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
        Weet iemand de afmetingen van deze box?
        Dan kan ik een plank op maat maken om een aantal van deze achter elkaar te knopen
        Als het goed is: 53x44x24..

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
          Als het goed is: 53x44x24..
          Thnx voor de snelle reactie..Moet ik de 2 platen op maat maken 50 x 170

          Comment


            Niet normaal deze box. We stonden op een best grote afstand maar je kon de doffe dreunen nu zelfs nog gewoon voelen. Een maatje van mij had nog niet van deze box gehoord maar we hebben 'm beide direct op de verlanglijst en hij gaat er 100% komen. Ook heerlijk met die 30mm salvo's tussen door. Maar besef wat een beleving dit moet zijn geweest in de straat op 15 meter afstand.. voor mij persoonlijk de beste box die geschoten is gisteren. De mines waren echt gigantisch!


            Op onderstaand filmpje te zien om 03:51

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Niet normaal deze box. We stonden op een best grote afstand maar je kon de doffe dreunen nu zelfs nog gewoon voelen. Een maatje van mij had nog niet van deze box gehoord maar we hebben 'm beide direct op de verlanglijst en hij gaat er 100% komen. Ook heerlijk met die 30mm salvo's tussen door. Maar besef wat een beleving dit moet zijn geweest in de straat op 15 meter afstand.. voor mij persoonlijk de beste box die geschoten is gisteren. De mines waren echt gigantisch!


              Op onderstaand filmpje te zien om 03:51
              Marchel had het over 90% sample in de chat dus ben benieuwd of dit ook productie was

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                Marchel had het over 90% sample in de chat dus ben benieuwd of dit ook productie was
                Deze betrof als enige productie 2018
                De rest was geen voorraad meer van en hebben we samples van over laten moeten komen, en dit verklaard ook de langere vertragingen.

                gr
                Marchel
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  Wat een prachtige box blijft het!

                  Comment


                    https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                    Comment


                      Prijs voor 2019:

                      Adviesprijs: 199 euro
                      Onlineprijs: 159,95 euro

                      Comment


                        Deze vanavond gezien op de demo, wat een gruwelijke box! Hiermee heb je echt iets heel aparts in handen.

                        Comment


                          Ik heb er 2 op de lijst staan voor 2020/2021, maar 1 is meer dan genoeg. 100% WOW-factor! Toch ga ik voor 2 stuks

                          Comment


                            Ja deze was echt dik 1 van de toppers in mijn ogen van de demoavond! Prachtig dat geluid hoe die bombettes gelanceerd worden en dat maakt het met de effecten en spreiding tot een beauty...

                            Comment


                              Echt een van de toppers van de avond, dikke mines, mooie boeket spreiding en dat lanceer geluid is echt super vet. Heb nog even getwijfeld om een 2e exemplaar te bestellen maar 1 bak bied al spektakel genoeg.

                              Als ik EVO was zou ik meer van dit type bakken ontwikkelen in de specials lijn. Stuk of 6 bakken van dit kaliber bakken en je zet een mini prof show in de straat

                              Comment


                                Nogmaals gezien weer. Echt prachtige mines en een super dikke lancerings geluid. Ook de 30mm boeketten in het midden zijn heerlijk. Dit is 1 van de weinige boxen waarvan ik 100% zeker weet dat ie bij me in de straat staat.

                                Comment

                                Working...
                                X