Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Branco [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik vind deze ook prachtig. Wat een mooie combinatie van verschillende effecten heeft dit blok.

    Comment


      #62

      Hierbij nog mijn filmpje van deze bak.
      31/12 Knalle als een malle!

      Comment


        #63
        Vind dit persoonlijk toch een van de mindere nieuwkomers. Tempo vind ik iets te traag

        Comment


          #64
          Tempo is niet al te snel maar die mines gaan toch echt indruk maken in de straat waar je er dichter op staat. Heerlijke box door deze combinatie van effecten!
          https://youtu.be/SxxMgCgu2do

          Comment


            #65
            Ik vind dit een mooie bak al denk ik dat evo ook hier wat met versnellingen had kunnen doen. Gewoon laatste 4 rijen woep woep woep woep

            Comment


              #66
              Een zeer sierlijke bak zo met de mines aan de zijkant, echter vind ik het tempo echt te laag. Deze box zal wel erg indrukwekkend overkomen in de straat denk ik zo. Ben benieuwd of deze versie nog wordt aangepast voor de uitlevering, aangezien sommige effecten wel erg lang doorbranden of laag komen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #67
                Hierbij mijn video, ik denk dat deze super is in de straat maar op de demo kon hij mij niet warm krijgen.

                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                  Hierbij mijn video, ik denk dat deze super is in de straat maar op de demo kon hij mij niet warm krijgen.

                  Had dus precies hetzelfde op de demo in september. Deze box vind ik kwalitatief een heel stuk minder dan de andere nieuwe boxen!
                  Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    #69
                    je moet er van houden zullen we maar zeggen, effecten zijn allemaal wel in orde maar de samenstelling van het geheel pakt me niet. Zoals al eerder gezegd is.
                    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                    Comment


                      #70
                      Vind dit een hele vette box, maar het tempo is wat mij betreft te traag.

                      Comment


                        #71
                        Dat trage tempo is juist wat mij aanspreekt in deze box.
                        Hij heeft dat -in deze sample uitvoering- ook nodig omdat de glittering willows heel lang doorbranden.
                        En inderdaad bovendien: op 10 meter afstand gaan die mines echt wel indruk op je maken, dat weet ik zeker!

                        Daarom vind ik het dus juist een verademing tussen al het geweld van de andere boxen.
                        De Acatenango bijvoorbeeld heeft ook prachtige effecten, maar door al dat gewissel in shapes en effecten vind ik hem veel te onrustig. Die zal ik dus nooit aanschaffen, hoe mooi de effecten an sich ook zijn.
                        Ieder zijn meug...

                        Voor mij tot nu toe de mooiste en vernieuwendste nieuwe box dit jaar, dat heb ik al eerder geschreven.
                        Evolution is wat dat betreft in mijn ogen nu al de beste importeur van 2018, bij gebrek aan concurrentie van Pangu.
                        En toch wil ik eerst nog een productie versie zien.
                        Want echt, ook bij Evolution komen sprookjes voor, dat heb ik in het verleden zelf ervaren, ook al willen veel mensen dat niet zien of geloven.
                        En dat mag, maar het blijft wel China waar al deze spullekes vandaan komen...

                        Comment


                          #72
                          Flinke doos:

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC00631.jpg
Vertoningen:2
Grootte:146,5 KB
ID:	1569423
                          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                          Comment


                            #73
                            Echt 1 van de verste blokken ooit!! Man man man!
                            https://www.facebook.com/fallasfans

                            Comment


                              #74
                              echt een bizar ziek blok .

                              kheb zelf een '' poging '' gedaan om hem op film te krijgen , maar hij schiet zo breed , in de straat is dat bijna niet te filmen .
                              dus heb halverwege maar ook de camera weg gedaan en lekker ervan genoten .
                              heel groot WOW effect wat van dit blok afkomt
                              toppertje

                              Comment


                                #75
                                Deze ook geschoten, hij schiet heel laag en super breed! En toch mist hij een echte finale, deze ga ik er de volgende keer zelf aanknopen!

                                Comment

                                Working...
                                X