Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] China Red 9 januari 2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Kijk eens aan, januari is nog niet goed en wel achter de kiezen en de eerste stap voor VWC in 2020 is al gezet. Mooi om te zien dat jullie nog gemotiveerd die kant op gaan voor ons. Word gewaardeerd.

    Verslag ziet er goed uit en leest lekker weg. Complimenten.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      In welke zin is de finale van de Bulldozer veranderd? Qua type effect of snelheid? Hoop dat niet opeens chrys is geworden ipv het lekker felle dragon egss-achtige. En waarom change a winning formula? Nu wordt blinde aanschaf meer een gok dan een zekerheid.
      Ik sluit me aan bij Richardus. De huidige finale van de Bulldozer is fantastisch. Waarom zou je die willen veranderen? En wat nou als die nieuwe finale-cake toch tegenvalt.... Daar gaat je moneymaker....
      krijg je in 2020 van die reacties van "vond de oude finale beter" en hup, kan de Bulldozer in 2021 in de uitloop...

      Comment


        #18
        Heb hier de nieuwe producten van China Red gevonden!



        Benieuwd naar die Hummingbird, is dat dan eindelijk de lang verwachte hummer-cake?!?!
        Ook benieuwd naar Screaming Elevator, welke met 75sh en een adviesprijs van 119 euro best aan de prijs is.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
          Heb hier de nieuwe producten van China Red gevonden!



          Benieuwd naar die Hummingbird, is dat dan eindelijk de lang verwachte hummer-cake?!?!
          Ook benieuwd naar Screaming Elevator, welke met 75sh en een adviesprijs van 119 euro best aan de prijs is.
          Ik mis denk ik iets, want als ik op je link klik dan zie ik niets nieuws ( niet wat we tenminste nog niet hadden gezien) ?

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_1.png
Vertoningen:1
Grootte:162,1 KB
ID:	1579261
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Ik mis denk ik iets, want als ik op je link klik dan zie ik niets nieuws ( niet wat we tenminste nog niet hadden gezien) ?

            [ATTACH=CONFIG]53886[/ATTACH]
            Haha wat gek, ik zie dat de onbekende producten weer verborgen zijn. Ik zag in ieder geval 21 nieuwe producten, varierend van cakes tot compounds. Zal tzt wel weer openbaar bekend worden gemaakt

            Comment

            Working...
            X